17 Ara 2009

Yaşar Ne Yaşar Ne Yaşamaz


Geçen geceki hayal kırıklığımızdan sonra ilaç gibi geldi dün akşam bu oyun bize.. Ne zamandır oynuyor aslında ama biz anca gidebildik, bol ödüllü de bir oyun ve haketmiş sonuna kadar..
Oyundan çok bahsetmeye gerek yok sanırım zira hepimizin bildiği bir Aziz Nesin klasiği, şu sıra İstanbul Belediyesi Şehir Tiyatrolarında oynuyor..

Ünlü Yaşar rolünde "en başarılı erkek oyuncu ödülü"nü sırtlamış "Mert Turak" oynuyor, çok çok başarılı.. Aynı zamanda "Ezgim Kılınç" ta "yardımcı rolde yılın en başarılı oyuncusu" ödülünü almış, ben oyun boyunca kendisinden gözlerimi alamadım, çok sıcak, samimi bir duruşu var..

Oyun, 2 perde ve 3 saat sürüyor, biz araya çıkmamak gafletinde bulunduk Barış'la ve 3 saatin sonunda eve giderken yürüyüşümü unuttuğumu hissettim:)


Yönetmen: Kenan Işık

2 yorum:

Aynur dedi ki...

Merhaba;
şu sıralar oldukça aktifsiniz, her gün bir başka oyun, tebrikler. bu oyuna bende gitmeyi düşünüyorum sizin yorumlarınızı okuyunca gitme isteğim daha da yoğunlaştı umarım yer bulabilirim önümüzdeki zamanlar için gideceğiniz diğer tiyatro oyunlarının yorumlarını da bekliyorum ayrıca...
iyi günler
aynur

ceren dedi ki...

sırada bi biletimiz daha var bekleyen aynurcum izlemede kal:)