3 Ara 2009

Tiyatro Aşkı


Oyunların tarih ve yerleri açıklandıkça Barış'la önce bi telefon trafiğimiz başlar, hadi sen şuna bak ben şunu alıyorum gibi bi anda çıldırırız. Bayramdan önce de öyle oldu, bi elimde telefon, diğer elimde kredi kartım, boş koltuk beğeniyoruz, bi yandan da diyorum "aa bak bunda kim oynuyo, aa bunun konusu ne ki" hadi bi de konusunu araştır, yorumlara bak falan.. Neyse işte izlemediklerimizden birkaç tane aldık, dün gece de hadi bi bakalım dedik, birkaç tane daha aldık hem belediyenin hem de devletin tiyatrosundan.. Bi ara aldığımız biletlere bi bakayım dedim, görmemle kopmam bir oldu, Barış'ı çağırdım maşallah bi oyuna 15 gün arayla ikişer kez bilet almışız:) Neyse dedik, çok beğenirsek bi daha izleriz, olmazsa hediye ederiz falan. Sonra bi liste yaptık, baya bi kabarık oldu, neyseki birbiriyle kesişen bir oyunumuz yok:) İzledikçe yorumlarımı yazıcam buraya hiç şüpheniz olmasın..

0 yorum: