25 Ara 2009

Charlotte Gainsbourg


Sırf bu kadın uğruna geçen Lars Von Trier'in "Antichrist" filmini seyretme azabına maruz kaldık, ben illaki iç açıcı film olsun diye tutturan bi tip değilim, aksine bunalım filmleri baya baya severim ama bu film resmen içimi parçaladı, deliriyodum kiiii, kapattık dvd' yi, bilmiyorum tesadüf müdür ama bu olaydan sonra dvd' miz bozuldu.. Bu arada o filmle de Cannes' da en iyi kadın oyuncu ödülü Charlotte' a verildi..

Neyse, ben bu kadını çok beğenirim, gerek ses tonu, o kırılganlığı, zarafeti, Fransız asıllı olması, muhtemelen annesinden (Jane Birkin) geçen güzelliği müthiştir.. Üzgün iken çok güzel, melankolik görünen kadınlar vardır mesela, bu kadında tam onun için biçilmiş kaftandır.. Zaten Serge-Jane çiftinden böyle bir çocuğun olması beklenen bir durumdur yani, aksi beklenemez..

1971 doğumluymuş, şimdi bakarken öğrendim, çok daha genç sanki.. Bu arada benim ona hayranlığım Bob Dylan' ın anlatıldığı "I' m Not There" filmiyle başladı, izlemeyen varsa hala, kesinlikle bir an önce izlemenizi öneririm.. Sesi de fena değil, zira albümleri var, ama ben ondan ziyade filmlerini tercih ediyorum, "şimdilik".. 7 Aralık'ta da "Beck" le beraber bir albüm yapmışlar, ben çıkış şarkısını dinledim, şarkı da klibi de hoş olmuş.. Ama dediğim gibi bol bol film yapmasını bekliyoruz kendisinden, burdan da mesajı verelim pek sevgili Charlotte' a..

1 yorum:

yokamania dedi ki...

Alain Chabat ile guzel bı fılmı var Prête-moi ta main , tavsiye ederım... Gülme garantilidir. ;)