6 Ara 2009

Vahşet Tanrısı


Dün akşam izledik.. Yine fotoğraf makinem yanımda değildi malesef, çekemedim :( Hatta işyerinden yetişicez diye canımız çıktı, gidiş geliş tam bir felaketti, klasik Cumartesi İstanbul gecesi gibiydi işte ama işin içine bir de yağmur karışınca felaketinde felaketi oldu sanki.. Ammaaa; gel gelelim tüm bunlara değdi mi? Değmek ne kelime! Müthişti.. Kocaman bir gülümsemeyle ayrıldık oyundan, bitince ağlamaklı olduk..

Konu: İki tane birbirini hiç tanımayan aile, çocuklarının kavgası yüzünden bir araya geliyor ve tüm oyun aralıksız, ailelerden birinin salonunda geçiyor. Önce kibar kibar durumu tartışıyorlar, durum değerlendirmesi yapıyorlar, ancak konu birden patlak veriyor, birbirlerine giriyorlar, tabi siz bu arada dağılıyorsunuz gülmekten, öyle komik oynuyolar ki :)

Oyunda Aşk-ı Memnu'dan tanıdığımız Zerrin Tekindor' da oynuyor, ben zaten kendisine hastaydım daha da sevdirdi kendini bana:) Çok şirin. Ve oyundaki bence en çok ona güldük, Zafer Algöz'ün de hakkını yemek istemem tabii.. Bunun dışında Ülkü Duru'nun oyunculuğuna söylenecek laf yok, zira kendisini direkt belli ediyor zaten, bu arada oyundaki İşdar Gökseven'le evli olduklarını şu an öğrendim, şaşırdım baya:)

Oyuncular: Ülkü Duru, Zafer Algöz, Zerrin Tekindor, İşdar Gökseven
Yönetmen: Celal Kadri Kınoğlu
Yazan: Yasemin Reza

Eleştiri: İlk 10 - 15 dakikası "aman tanrım bu oyun böyle mi gidecek" diye düşünerek geçti, ufak bi araştırma yaptım çoğu izleyici de bunu düşünmüş, ama ondan sonrasını gülerek izledik, ben oyundan 1-2 kere koptum, uzun diyaloglar sebebiyle, ama dediğim gibi temponun yükseldiği yerler müthişti..

** Oyundaki 2 bayan resmen göz doldurdu, oyunculukları bir yana, bu nasıl bir fiziktir yarabbim, ne kadar da güzel ve fit görünüyorlardı..

** Bu arada oyun tek perde, 1 saat 20 dk sürüyor..

Şurda da devlet tiyatroları linki mevcut..

3 yorum:

Günün Notları dedi ki...

kesinlikle çok keyifli bir oyundu. zerrin tekindor ve ülkü duru muhteşemdi. oyundaki hareketlilik nedeniyle hangisini izleyeceğimizi şaşırdık bir ara :)

ceren dedi ki...

çok komikti ve hareketliydi katılıyorum kesinlikle:)

bi çay bi kafe latte dedi ki...

Çok güzel bir oyundu.Zamanın nasıl geçtiğini anlamadım:)