4 Ara 2009

Tori Amos


İşte bu kadına hayranım.. Bu kadına bayılıyorumm... Bu kadına var yaa, ta-pı-yo-rumm!!
Aslında geç dinlemeye başladım Tori'yi.. Hatta şöyle söyliyim, 2005 ' te çıkardığı "The Beekeeper" albümüyle başladım, o zaman discman kullanıyordum, turuncuydu bööle, şirindi (so what?) .. Albümü alıp Bodrum'a gitmiştim, deniz kenarında müthişti Tori.. Neyse işte, sonra geriye dönüp yaptıklarına baktım ve alışkanlık yaptı, ne zaman bunalsam, rock dinlemekten beynimi şişirsem, ya da işte nedeni olmaksızın, açarım Tori'mi, rahatlarım bi kendime gelirim ohh.. Açtım şimdi mesela "Sleeping With Butterflies" miss..
Artık duymayan kalmadı ama bi de karanlık bir öyküsü var malesef bu müthiş kadının.. Bir program çıkışı bir hayranı tarafından tecavüze uğruyor... Bunu "Me and a Gun" şarkısında anlatmış.. Her zaman dinlemiyorum o şarkıyı, ne biliyim alelade zamanlarda dinlemek ayıp oluyor diye düşünüyorum, söylerken aynı acıyı yaşadığı kuvvetle muhtemel, sesi titriyor, siz de iliklerinide hissediyorsunuz birden ... Neyse üzerinde fazla konuşmaya gerek yok, şarkıyı dinleyin yeterli..

İstanbul'a 2 kez geldi, ama ben her ikisine de gidemedim, o zaman Ankara'da yaşıyordum, büyük acılar çektim konser verirken, ama gelemedim, o yüzden bir kez daha gelmesini çok fazla istiyorum.. Bi onun, bi de Bon Jovi'nin :) Dünya gözüyle bi görmek lazım, adamlar yaşlandı zaten:)

** Bu yazıyı yazmak için baya bi bekledim, zira güzel, içten bir şeyler yazayım istedim ama coşup saçmalamış olabilirim, o yüzden burda bitmedi, bir kaç bölüm daha yazıp yayınlamak istiyorum kendisi hakkında, ne biliyim gönül borcu gibi :)

0 yorum: