2 Ara 2009

Yataklı Tren Yolculuğu


Bayramda 20 senelik şehrim Ankara'daydık.. Ailemi görmem bir yana, gidiş yolumuz epey bi heyecan verdi bize, zira yataklı trene ilk kez bindik Barış'la ve bi daha da otobüsü bırak, uçağa bile binebileceğimizi sanmam.. Anlaşılabileceği üzere mükemmeldi.. Haydarpaşa Garı'na girdiğimiz anda ben niyeyse çocuklar gibi şen oluverdim, efendim bi yemek vagonuna gidiyoruz, bi dönüyoruz, sallana sallana yürüyoruz, kahkaha atıyoruz falan, epeyce eğlendiğimizi söyleyebilirim, yemek vagonunda yarım saat kadar sigara böreği ve sosis tava bekledik ama o da değdi, bi de şarap açtırdık yanına, ohh.. Sonra bizim vagonumuzun görevli (elbet bir isimleri var ama kestiremedim şimdi) şirin, kibar amcası yataklarımızı bile açtı, ben zıpladım üst kata hemen. Uyku ara sıra bölünse de epey tatlıydı, sabah saat 7.00 de günaydın diyerek uyandırdılar bizi, ben kalmak istedim ama indik nihayetinde :) Herkesin tatmak isteyebileceği türden bir deneyimdi, tavsiye etmek ne kelime, hemen atlayın bi yerlere gidip, geri dönün derim.
Dönüşümüz malesef yer bulamadığımız için otobüsle oldu, neyse ki yakın yer, dergiydi mp3 tü geçirdik, ama en kısa zamanda aynı deneyimi yaşamak için sabırsızlanıyorum..

0 yorum: