15 Şub 2010

Pin-Up Band - Üretim Hatası


Kadın müzisyenleri dinlemeye bağımlı bi insan olarak, bu ülkede de çıkan grupları tarzıma göre elbette takip etmeye çalışıyorum. Kadın gruplarımızın sayısı çok çok az olmakla beraber bazıları var ki takip edilmeye değer..

Ben Pin-Up 'ın albümünü uzun bi zamandır bekliyordum, şimdi hatırlayamadığım bi zamanda, şimdi hatırlayamadığım bi konserde ön grup çıkmışlardı, orda dinlemiştim ilk, beğenmiştim, en azından kendilerine has bi tarzları var ve her şeyden de önemlisi cesurlar. Bunu şarkı sözlerinden, tarzlarından, görünüşlerinden, sadece kızlardan oluşan bi grup kurmalarından ve bundan kolay kolay vazgeçmemelerinden de kolayca anlayabiliriz. Bu arada tarzları "Punk-Rock" arası bişey ama sanırım sadece "Punk" demek daha doğru.

Birkaç sene önce "Ben 1 Sen 0" diye bi şarkı yapmışlardı, baya baya güzeldi, bulabilirseniz bi yerlerden çekinmeden dinleyebilirsiniz.

Yeni albümleri de nihayet çıkıyormuş. Çıkış şarkıları "Üretim Hatası" . Ben gülerek izledim klibi, eğlenceli olmuş. Şu sıra dinleyecek müzik sıkıntısı çektiğimden mütevellit, albüm çıkınca alıp uzun bi süre bağrıma basmayı planlıyorum. Bence böyle gruplara ihtiyacımız var, size de fenalık gelmedi mi artık temcit pilavı gibi, aynı sözlerle aynı melodiyle dönüp duran gruplardan?

Vokal: Ayşe Ertuğrul
Gitar: Ayşegül Esen
Bas: Ezgi Özkan
Davul: Özlem Gündoğmuş

** Şuradan facebook sayfasına erişebilir, klibi izleyebilirsiniz.
** Şuradan da sitesine girebilirsiniz.
** Şuradan da da MySpace'ine girebilirsiniz.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

ben 1 sen 0 süperdi bence de.
sürekli playlistimde duruyor :)

diğer kızsal gruplara nazaran bunlar kendi enstrümanlarını çalabilen hatunlar.üstelikte gayet iyi çalıyorlar.

ceren dedi ki...

ya ben de devamlı myspace lerinden dinliyodum ama o da kalkmış, şimdi kendim söyleyip kendim dinliyorum bulamadım bi yerlerden:)

Unknown dedi ki...

hotmailine mail attım.
gelmezse haber ver tekrar yollarım.

ceren dedi ki...

yaşasın geldi, gelmez mi dinliyorum hatta çok teşekkürler banyosuyu:)