10 Şub 2010

İstekler


Kendi kendime saçma sapan bi istek listesi hazırlamak istedim, bu aralar hep bişeyler istiyorum ondan olabilir..

* Evden çıkmadan yazılarımı gönderebileceğim, ara sıra hoş sohbet insanların olduğu ofise gideceğim bi gazetede köşe yazarı olmak istiyorum, heh hazır bu mesleğe adım atmışken kendimi 5-6 ay bi eve kapatıp polisiye bi roman yazmak istiyorum(genelde yazarlar kendini bi eve kapatıyolar ya hep yazarken, işte ondan)

* Hani şimdi revaçta olan bi mevzu var bende valla magazinden biliyorum, fazla kiloları olanlar bi şirketle anlaşıyor, her öğünde evlerine ne yenilecekse kişiye özel mönü gönderiyolar, bu fikir harikaymış vesselam, benim fazla kilom yok ama biraz sağlık takıntılıyım bu aralar, aman sebze yiyelim, aman yağını azaltalım falan. Her şeyden de önemlisi üşengecim arkadaş!

* Evime yakın bi dvd'ci olsun bi de olmuşken, kalkıp Üsküdar'dan Beşiktaş'a dvd almaya gitmek hele ki bu soğukta zor.. Bi de Starbucks açılsın be.

Aç Parantez çocuğum... (ben çocukken, çok dergi okurdum, genç kız dergileri falan:) Sanırım o dergilerin birinde, ya da bi köşe yazısında görmüştüm, istediğiniz her şeyin fotoğrafını ya da resmini kesin, bi defterin arasına koyun ve her zaman göremeyeceğiniz bir yere o defteri saklayın, yavaş yavaş gerçekleştiğini göreceksiniz gibi bişeydi, aman dedim deneyelim hemen, cidden onu birkaç sene sonra bulduğumda istediğim çoğu şeyin gerçekleştiğini gördüm, bunu da söyleyesim geldi bi an)

* Kendime ait minik bi cafem olsun, müdavimleri olsun, her gelenle sohbet edelim, felsefeye girişelim, kahve benden olsun.

Şimdilik bu kadar, fazla da abartmayayım, zira tutamıyorum kendimi.


0 yorum: