9 Şub 2010

İşte Hayalimdeki Meslek A Dostlar!


"Gizli Fotoğrafçılık" diyebiliriz. Upuzun zamandır düşündüğüm bişeydi, nerden de aklıma geldi bilemiyorum.. Poz vermekten nefret ettiğim için ya da tamamen kendimi kaybettiğim, unuttuğum bi anda nasıl göründüğümü merak ettiğim için olabilir..

Düşünüyodum, yahu dedektif gibi biri olsa, ben farketmeden, asla ve asla ben ve etrafımdakiler çakmadan mevzuyu, paso beni fotoğraflasın, ya da arkadaş toplantısında kameraya alsın falan. Tabi bu mevzu için fotoğrafçıyla birkaç hafta önceden anlaşmak gerek, yüzyüze görüşmeden, tam tarih kararlaştırmadan. Olay bittikten sonra da bana postalasın kocaman zarfların içinde, güzel bi albüm olsun. He, derseniz bu olay nasıl çaktırmadan yapılır? Hadi fotoğraf neyse de video zor biraz evet, ama çok profesyonel insanlar yapabilir bence böyle bi mesleği.
İşte ben bunları düşünürken, dün gece Saba Tümer'in programında gördüm. Birebir aynı değil benimkiyle ama baya benzer. Onlar önceden programlarını veriyorlarmış, misal ben şu saatte Nişantaşı'nda bilmemne mağazasına gidiyorum gelin çekin gibi. Ben ona gelemem arkadaş, kasılırım. Tüm gün de olabiliyor, bir saatliğine de olabiliyormuş. Benim bahsettiğimde bir zaman sınırlaması olacaksa eğer, 3 hafta falan olabilir. Her neyse ucuza böyle bi mesleği icra edebilen varsa haber versin:)

** Bu arada attığım başlığa göre, bu benim yapabileceğim bi meslek değil, ama böyle bi mesleğin olmasını hayal edebiliyorum:)

5 yorum:

Unknown dedi ki...

oof ben de çok kasılıyorum fotoğrafım çekilirken. inanamazsın.
normal bir insanken bana dönmüş bir foto makinesi farkettiğim an insanlıktan çıkıyorum.
varsa böyle biri ben de alayım mümkünse.

ceren dedi ki...

aynen, düzgün çıkacağım varsa da öyle aptal bi poz veriyorum ki..

yokamania dedi ki...

Poz verılen fotografları sevmıyorum doğal haller goze daha hos gorunuyor bence, iyi fikir onun ıcın...

Bu arada etrafta gızlıce senın fotoraflarını cekmeye calısan bırının olması guzel olabılır, ınsan kısa surelıgıne de olsa bı havaya gırer. Hatta bıraz abartıp cekme kardesım , arkadasız sadece falan da denilebilir, egosu tatmın olur adamın ıyı gelır bunyeye...

ceren dedi ki...

evet, onun için bile fotoğrafçı tutabilecek insanlar vardır muhakkak.. ama benim isteğim daha ziyade, kendi çapımda öylesine bi albüm oluşturmak:) hem zaten çekme kardeşim diye bağırırsak muhtemelen anında yurdum insanı peşine takılır aha ünlü bu diye ahahah.

Adsız dedi ki...

Güzel fikirmiş gerçekten. Böyle bir mesleği çaktırmadan nasıl yapılır düşünemiyorum. Ancak gizli kamera olabilir.
bloğum