9 Şub 2010

Badem Ezmesi


Bu güzellikler, Şekerci Cafer Erol Kadıköy'den dün alındı ve artık yoklar. Açıkçası fotoğrafını bile zor çektim, dayanamadım. Badem ezmesini klasik şekilde yiyoduk ama bunlar da çok hoşlar cidden. Özellikle patates şeklinde olana bayıldık, o nasıl bi formdur yaa, üzerinde filizi bile var:) Patates ve mısır şeklinde olanlar sade, ama diğerleri mesela limon şeklindeki hafif bi limon aromalı çok nefis. Yolunuz düşerse denemenizi tavsiye ederim. Zaten kendilerinin şu sitesini bi ziyaret edin, koşarak bile gidebilirsiniz..

2 yorum:

Girls-on-blog dedi ki...

hmmmmm...bayy-ılırııımmmmm:)
Afiyet olsun.

ceren dedi ki...

çok mersi:D