2 Şub 2010

Lockerz Çılgınlığı


İlk başta çok deli saçması geldi bana da evet, ama denemekten ne çıkar dedim...

Bilmeyenler için bi bilgi vereyim öncelikle, bu lockerz hediye dağıtıyo arkadaş, yapacağın şeyse hergün düzenli siteye girip anket sorularına kafana göre cevap vermek, günde 4 puana kadar kazanabiliyosun, ben şu an 34 teyim, eğer davetle arkadaşlarını falan davet edip üye yaparsan 20 yi bulunca, 2 kat fazla puan kazanmaya başlıyosun. Bunları yapmakta hergün en fazla 1-2 dakikanı alıyor.

Açıkçası hediye kazanan var mı bilmiyorum, yurtdışında varmış ama Türkiye'ye hediye göndermeye yeni başlandı. Biraz araştırdım ama çok net bi bilgiye ulaşamadım. Hediyeleri arasında mesela Sony psp, Lcd tv, Nintendo, İpod, Mac notebook var. Örneğin Sony psp 200 puan. Yani yaklaşık 1,5 ayda kazanabiliyosun, ama dediğim gibi henüz bi kesinlik yok, her kafadan ayrı bi ses çıkıyor internette, ölümüne inanan da var, girenlere deli gözüyle bakanda..

** Davetiyeyle üye olunabiliyor, isteyen olursa yorum bırakırsa gönderebilirim..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ben de bakıcağm.
meraklı taze hiç eksik kalmasın :)
banyosuyu@gmail.com

ceren dedi ki...

gönderdim banyosuyucm:)