23 Şub 2010

Kaş

Geçen sene Mayıs'ta balayı için gitmiştik, ama tadı damağımızda kaldı..
Mayıs'ta tatile çıkmak elbette riskli, yağmur yağabiliyor, akşamları hava soğuyabiliyor, deniz suyu ısısı dondurabiliyor.. Bizde illa Mayıs'ta evlenmek için direttiğimiz için hiç değilse o mevsimde, daha sıcak olabilecek bir yere gidelim dedik Barış'la ve Kaş'ı da bayadır merak ettiğimiz için tamamen internetten yaptığımız rastgele ayarlamalarla müthiş bi tatil yaptık.. Gitmeyi düşündüğümüz otelin (Aquarius) internet sitesinde "sanal gezinti" diye bi özellik var, birebir otelin içini, odalarını her şekilde istediğin gibi gezebiliyorsun. Biz de araştırırken gördük ve hoşumuza gitti, tuttuk, sonra gittiğimizde zaten Kaş'ın az sayıda iyi otellerinden biri olduğunu anlaşıldı, gerek kibar personeliyle, yemekleriyle, mavi bayraklı plajıyla, temizliğiyle..

Biz gittiğimizde çok dolu sayılmazdı mevsim itibariyle, o yüzden ne istersek çok ilgilendiler, bar kısmını mp3'lerimizle ele geçirdik mesela, en güzeli buydu:), otele şarap tanıtmak için getirilenleri bizimle paylaştılar falan, baya memnun ayrıldık diyebilirim..

Otel, Çukurbağ Yarımadasındaydı, Kaş'ın merkezine saat başı minibüs vardı, ara sıra gittik bizde, bi bar vardı unutamıyorum, öğle saatlerinde gittik, acayip güzel şarkılar çaldı mestetti bizi, tabi yazın baya bi çoşkun geçiyormuş geceler:)
Onun dışında ben yediğim en güzel haşlanmış mısırları ve mantarı orda yedim, yemekleri güzeldi, ama merkezde daha çok turistler için lokanta, cafe vs vardı, otelde yemeyi tercih ettik biz hep..

İstanbul'dan kalkıp Kaş'a gitmenin en can sıkıcı tarafı yol kısmı oldu, uçakla Dalaman Havaalanı'ndan sonra Kaş 2 saat malesef, onun için de çoğu otelin özel aracı olmakta, bizi de şoförle aldırtmışlardı havaalanından mesela, giderken de isterseniz anlaşıp götürmelerini sağlayabiliyorsunuz..

** Tavsiye yazısı gibi oldu yazı, biz giderken yukarıda yazdığım çoğu şeyi merak ederek gitmiştik, gidecek olanlara veya merak edenlere adansın bu yazı da madem..

** Bu da çok övdüğüm otelin internet sitesidir..

** Eğer gidecek olanlar varsa tekne turu yapmadan dönmesin, Kekova'dan kekik alsın bol bol, benden tavsiye..

l b dedi ki...

kaşın denizi inanılmaz güzel ya. okuyup anladım ki yemekleri de öyleymiş.

Burcu Çalışkan dedi ki...

yurtiçinde yaptığım en güzel, en unutulmaz tatildi kaş tatili 2 kere gittim defalarca da gidebilirim, sanırım kaş a gidipte beğenmeyen yoktur :)) yada olmamalıdır :))

ceren dedi ki...

larien: kesinlikle denizi mükemmel, insan oraları gördükten sonra dibi görünmeyen denize giremiyo:) bi de gökova'nın ki de harikadır.

Burcu: olmamalıdır kısmına kesinlikle katılıyorum:)

bibliyofil dedi ki...

oranın bırde turşusu var cok guzel..

el*ff dedi ki...

Kaşda nerde kalınır araştırması yaparken rastladım bloğunuza ve tamda meak ettiğim otelde konaklanmışsınız,methiyeleri duyunca içim rahatladı ve kesin kararımı verdim gibi :))
Tşk ler,sevgiler...

ceren dedi ki...

rica ederim ne demek çok sevindim faydalı olmasına:)