19 Şub 2010

Nickname Bulma Sorunsalı


Çok fena bi sorun kendimden bilirim. İnternette gezerken bazı sitelere üye olmadan keyifle gezemezsiniz, tamam oralara çok fena sallarım, umurumda da olmaz, ama öyle siteler var ki, şöyle güzel, karizmatik bişey bulayım falan diye düşünürken kalakalırsınız. Misal, ekşi sözlük, last fm, twitter, blogger vs... Bu siteler benim için önemli, zira her gün girerim, takip ederim, yazarım çizerim.. Sözlükte, şimdi burdan söylemeyeyim diye artislik yapacağım bi ismim var, onu seviyorum ama diğerlerinde kullanamadım. Blogger da problem yok, istediğin şeyi kullan, twitter eh işte, ama en utanç verici nick'im Last Fm'de. Öyle büyük bir yaratıcılık örneği sergilemişim ki ismime ekleme yapmışım, değiştiremiyorum da. Çok mu önemli? Değil. Dayanamıyorum yazıcam, "cerennnn" ahahah.
Bende isterdim adam gibi bi isim bulayım, her yerde kullanayım,ama benim büyük bir deha örneği gibi bulduğum tüm isimler genelde önceden akıl edilmiş oluyor.

Varsa aranızda böyle sorunları olupta her gün başını ellerinin arasına alıp düşünen, tek çatı altında toplanmayı, birleşmeyi öneriyorum..
"Nickname bulmayı beceremeyen ama özünde gayet iyi olan insanlar" ismi nasıl ?

7 yorum:

Hayalbemol dedi ki...

Nickname bir dönem insanın kafasında ışık gibi parlıyor. Sen onu aramaya devam et, bir gün karşına pat diye çıkacak ve onu isim olarak kabul edeceksin. Ya da cereni benimseyebilirsin :)))

l b dedi ki...

benim de last fmim l harfini büyük yazdığım döneme denk gelmiş. hala " seLfish-jean" olarak duruyor. çok rezil hissediyorum.

SİHİR dedi ki...

ewet o benim.çokta özenirim hee öle egzantirik şeyler bulanlara.bende hiç tık yok bu konuda hatta bu ismimide arkadaşım koydu bana isim anam o yani.

Girls On Blog dedi ki...

Kesinlikle hassas ve önemli bi noktaya temas etmişsin...çokk zorr çokk:))

ceren dedi ki...

hayalbemol: ya valla bana olmuyo hiç öyle şeyler, şu yaşıma geldim hala adımı kullanıyorum:)

larien: bence yani benimkilere göre gayet mantıklı bi nickname, hatta ekledim bile seni lastfm'den, o derece yani:)

sihir: öyle arkadaşlar herkese lazım kanımca:)

girls-on-blog: "nickinden memnun olmayan biri daha" gibi sezdim, haklı mıyım:) ama akılda kalıcı bence sendeki,hassas olduğu konusunda ise katılıyorum:)

Taro dedi ki...

Peki benim pek çok yerde bir Black Sabbath şarkısı olan Sweet Leaf'i alamamam, daha önce alınmış olması ve benim çok kıt olduğum için "Eöö Sweet Leaf olmuyorsa Sweetie Leaf olsun." demem... Simit Leaf alıcam bi dahaki sefer.

ceren dedi ki...

sweet leaf: ahahah süpermiş.bence gayet yerinde bi uydurmasyon olmuş, yani o değil de mesela ben onu bile akıl edemeyip sweettt leaf falan yapabilirdim, rezillik ötesi olabilirdi:D