5 Oca 2010

Portobello Cadısı (a bruxa de portobello)


Bir Paulo Coelho romanı daha.. Ben bayadır yani şöyle söyliyeyim, Simyacı'dan beridir kendisini okumuyordum, evet baya olmuş sanki:P Belli bir sebebi yoktu, bu kitabın konusu ilginç geldiği için Tüyap'tan almıştım..

Konusunu kısaca yazayım, gerçek adıyla Şirin olan ama kendisine "Athena" denmesini isteyen, sıradan olmayan, enteresan bir kadının hayat felsefesini nasıl kurduğunu, nasıl yaşadığını, duruşunu, iç dünyasını anlatıyor.. Ama bunu Athena değil, onu tanıyanlar anlatıyor, kısa kısa örneğin bi annesi anlatıyor, hikayenin kalan kısmını bir başkası tamamlıyor, öyle devam ediyor..

İlk başladığımda çok etkilendim, heyecanla okudum, ama sayfalar ilerledikçe tempomda bi düşme oldu farkındayım, hala elimde kitap ve neredeyse 20 gün oldu.. Ama bitiricem, zira sonunda bu sıkıntıya değeceğini hissediyorum.. Klasik bir şekilde yazılmış bir kitap değil, kesinlikle değil.. O yüzden farklı bir şey denemek isteyenlere tavsiye edebilirim..

0 yorum: