13 Oca 2010

Benim Adım Orman İnceleme


Önceki yazımda albümün çıkacağını yazmıştım, şimdi albümü dinlemiş, sindirmiş biri olarak yorumlarımı yapabilirim artık sanırım..

İlk birkaç kez dinlediğimde, çok bir şey anlamadım aslında ama çok büyük bir süprizle de karşılaşmadım açıkçası. Sonra yaklaşık 1 hafta kadar hiç dinlemedim, küstüm:) Soranlara, bildiğin şebnem falan deyip artistlik yaptım. O 1 haftadan sonra dinlediğimde de ba-yıl-dım!! Bu nasıl bir şey yahu diyecek olanlar için söyliyeyim, bu sindirme aşamasıdır. Şebnem'in yaşı ilerledikçe biz yerimizde kalmıyoruz elbette, biz de olgunlaşıyoruz, o ilk çıktığı dönem dinlerken adeta bağıra çağıra dünyaya meydan okuma, ey gelecek bekle ben geliyorum nidaları adeta geride kalıyor, gülümseyerek dinliyorsun.

Şu süpriz kısmına da kendi bakış açımla bir kaç şey eklemek isterim ey blogger.. Sürpriz derken, hani albümü dinlersin off yine aynı yaa dersin ya, peki ne bekleniyor daha fazla? Bende ilk dinlerken aynı şeyi düşündüm sonra sordum kendime ne bekliyorum mesela? Hımm, mesela sürpriz olarak tamamen jazz bir şarkı yapabilirdi .. "Eski" nin akustik versiyonu yerine hoş olurdu bence..
"Benim Adım Orman", "Serapmış", "Mahalle" benim favorilerim. "Yalnız" şarkısına da müthiş beğendiğim bir klip çekilmiş, onu da bu linkten izleyebilirsiniz.. Çok güzel görünüyor klipte, kıyafet, saç, ifade müthiş!

Bu linkte de Şebnem'in 1996'daki Beyaz Show'a çıktığı halleri var, çok şirin ama aslında hala aynı, 14 sene öncesinde de olgun, mütevazi. Sesi de güçlü ama şimdiye göre haliyle daha deneyimsiz.
Albümü dinleyip de bu yazıyı okuyanların yorumlarını merak ediyorum onu da belirteyim..

0 yorum: