15 Oca 2010

Cate Blanchett


Müthiş güzel bir kadın ve çokta iyi oyuncu beh.. En çokta "Coffee and Cigarettes" teki halini izlemeye doyamam, hala ara sıra açıp izlerim, bıkmam.. Sonra, "I m Not There" var, nasıl bir oyuncusun sen be kadın diyebileceğimiz "Elizabeth" var.. Yani var da var.. "Benjamin Button" var, neyse saymayı bırakıyorum.



Oturup kendisiyle bi kahve içerek, melankolik bir sohbet yapasım geliyor bazen. Masanın bir başında Tori Amos, bir başında Cate Blanchett, bir başında da Charlotte Gainsbourg, e bi başında da ben olayım bari, var yaa off ne aforizmalar çıkar o masadan, tabi ben bayılıp düşeceğim için pek katılamayabilirim sohbete.
Hayaller bir yana, her rolün altından kalkabiliyor bu kadın, en kötü bi filmi bile izlettirir..
Coffee And Cigarettes filminde 2 karakteri oynadı ve ben bunu ilk izleyişimde anlayamadım. Shelly karakterinin de büyük bir fanıyım burdan da ileteyim. En üst fotoğraf Shelly' e ait. Bu arada "Coffee And Cigarettes" i hala izlemeyen var mı? Sürekli filmle ilgili yazasım var durduramıyorum kendimi..


Cate Avusturalya'lı ve anavatanı kendisinin bir fotosunu 2009 da pullarına bastırdı, way anasını.. Bunun üzerine de Cate Milyonlarca Avustralyalı tarafından yalanacağım ve bunun için sabırsızlanıyorum" dedi ve dağıttı beni, zeki kadın vesselam aynı zamanda. Hayranıyım bilmem farkettiniz mi?

0 yorum: