26 Oca 2010

Bim Süprizi: Stroopwafels




Ey Bim nelere kadirsin? Normal şartlarda gayet vasat bi marketken, bazı ürünlerin var ki müthiş! İlk aklıma gelenler, profiterollerin, her çeşit peynirlerin, top krakların, kahvaltılık ezmen, vs vs. Ama kasaya yakın mavi bi standın var ki ne zaman gitsek her yerde bulunmayan, bulunsa da fahiş fiyatlar sebebi ile satın alınmayan ürünleri gayet makule sergiliyosun! Sen var ya bazen süper oluyosun!

Fotoğrafını çektiğim bu ürün ise Hollanda'nın biz tatlı severlere adeta bir armağanı. Hollanda peksimeti deniyor ya da nasıl anlatsam, incecik bi gofretin içine bal, karamel falan dökün o tip bişey, anlatılmaz asla, tatlı ihtiyacını da 1 tanesiyle de süper kesiyor, yakınında Bim olan varsa bi bakın mavi standa derim. Fiyatı da sanırım 2,5 lira civarında. Bu mavi standlar kasaya yakın oluyo genelde. Bundan önce de Johnson Baby'nin içinde vücut yağı, şampuanı, bedtime kremi, ıslak mendili olan bi seti 17 tl'e aldım, hey be yaşasın bim.

17 yorum:

''AnGeL!CAbuZ'' dedi ki...

peksimete bayılıyorum:)eft bim de gerçekten ucuz
bi de fransanın kruvasanını getirseler o da çok güzel :)tavsiye ederim

ceren dedi ki...

evet evet kruvasanı da çok severim, bim yetkililerine duyurulur:)

Eliza Doolittle dedi ki...

Ahhhh bu karamelli ince waffle var ya, buranin harikasi bence! :)

ceren dedi ki...

ara sıra buraya da geliyo neyseki:)

Porco Rosso dedi ki...

annem ne aldığını bilmeden getirmiş. evde bu ne nerden buldun derken bim dedi. aklım gitti. tamam ucuz bir sürü şey var ama bu başka bişey. vizyon atlamış lan bim. güzel olmuş. yiyim bari iki tane :)

kutupayusu dedi ki...

az önce yedim ....kayfemle süper bi ikili oluşturdular....

Ayşegül dedi ki...

Babamın bana taa Hollanda'dan bavuluna sıkıştırıp taşıdığı ıvır zıvır değil mi bu..?

eurostadiums dedi ki...

gerçekten çok güzel ve çok tatlı.tam fiyatı 2.9 yani 3 lira.tabi eğer tüm bimlerdeki fiyat sabitse...

babam rastgele almış,yemekten sonra bi tadına bakıyım dedim,yarısını yedim,kesti.o kadar tatlı.

Birde kötü haberim var.Gıda mühendisi olan kardeşim bu waffle'ın çok kalorili olduğunu söyledi.Zaten tereyağlı :(

DİYETTEKİLER DİKKAT :) yemeyin yada az yiycez

ceren dedi ki...

yaaa evet bizde o yüzden mutfaktan geçerken bakışıyoruz:( günde 1 tane diye sınır koydum kendime ahaha.

eurostadiums dedi ki...

günde 1 :)
iyiymiş.birde tadım'ın TADIMCA isimli acaip güzel birşeyi var.antepfıstıklısını aldım süpermiş.bu hollanda wafılınıda geçti:) şiddetle tavsiye ederim

resmi için www.tadim.com.tr

eurostadiums dedi ki...

günde 1 :)
iyiymiş.birde tadım'ın TADIMCA isimli acaip güzel birşeyi var.antepfıstıklısını aldım süpermiş.bu hollanda wafılınıda geçti:) şiddetle tavsiye ederim

resmi için www.tadim.com.tr

ceren dedi ki...

ah bilmez miyimm!! fındıklısı ve antep fıstıklısı cidden müthiştir!

yokamania dedi ki...

Canımı cektırdın valla ozellıkle bundan alayım dıye gıttım bulamadım, cok caım cektı yahu ne yapsam acaba...

ceren dedi ki...

bim'lerde bitmiş malesef, bizde bulamadık. bi dahakine artık..

OK dedi ki...

http://twitter.com/BiM_Market

bi çay bi kafe latte dedi ki...

Bim de bunu keşfedeli bikaç ay oldu.Gidip çikolata sosu ve meyveler alıp hazırladığım tatlının önce fotoğrafını çektim,sonra kimseyle konuşmadan tatlıya odaklanarak 1 saat boyunca tadını çıkararak yedim..İlkler yağlı gevrek,supangle ve wafıl ile tebriklerimi kazanan bim den toz değil de bildiğimiz akıcı soso,çikolata sosu bekliyorum...

emrah şan dedi ki...

Balaban Gıda olarak son teknoloji Waffle hattımızla yakında tüm Türkiye'yi waffle lezzetiyle tanıştırmayı düşünüyoruz. Az kaldı. Çok yakında...