22 Nis 2010

a serious man


Bilgisayarımda öylece durup dururmuş bu film (muğlalıca) , can sıkıntısı ile bi o tarafa bi bu tarafa dönerken farkedilmiş, izlemeye başlanmıştır, pekbi etkilenilmiş, bol bol gülümsenmiş, elbet paylaşılmak istenilmiştir.

Coen kardeşler -yine- iyi bir iş başarmışlar , filmin içinde ya da sonunda güzel cevaplar bulamayabilirsiniz, ya da soru işaretleri ile -zınk- diye kalabilirsiniz, zira bulmanız için kendi kendinize biraz düşünmeniz gerekir. Eğer düşünmezseniz film gayet sıradan gelebilir, boş boş izlemezseniz bir şeyler katabilir size. Ben sevdim, daha da dallandırıp budaklandıramam belki de sırf bu yüzden. Bir defa daha izlicem, muhtemelen siz de.

* Böyle de saçma bi yazı oldu şimdi bu. ?

6 yorum:

lolli dedi ki...

hmm teşekkürler paylaşım için bizde izleyelim:)

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

ahah muğlalırlar harika ya ve filmi ben de merak ettim.
ne anlatırsan merak ediyorum iş mi bu ceren.
ocağıma incir ağacı dikiyorsun vallahi.

ceren dedi ki...

lolli: aynen:)

larien: boşver yahu, bunlar önemli şeyler bilmek lazım, hem torrent ne güne durmakta;)

Eran dedi ki...

filmi izledin ve sonu hakkında bir yorum yapmadın mı?

erenköy coenseverler derneği olarak seni kınıyoruz :Pp

Sanat Notları dedi ki...

e merak ettirdin şimdi, haydi dvd ciye oldum

ceren dedi ki...

eran: aa yapmaz mıyım yahu, ama kendime sakladım zira milletin hayal gücünü zorlamak lazım:) aslına bakarsan birazda üşendim yazmaya, anlatmaya kalksam baya uzuyacaktı:D

sanat notları: bence beğeneceksin sinem,yani beğenmelisin ki rezil olmayalım di mi:)