27 Nis 2010

Clinique zımbırtıları


Vichy'den sonra kullanmaya başladım bu ürünleri, aslında testerlarını denedim cidden çok memnun kaldım, cildin yağlanmasını ciddi şekilde kontrol altına almakta. Düşünen varsa bi baksın derim. Bunlar birkaç ay önce kampanyalı falan filanmış, hatta o dönem baya bi hediye falan verdiler, bizde ekstradan baya bi para döktük ama minicik bi rimel verdiler saolsunlar:)

Büyük bi heyecanla almaya gittim bunları niyeyse. Taksim'deki kocaman mağazasını görmüşsünüzdür. Ben acaba uygun ürün bu mudur bana vs gibi sorularla girdim içeri, içerideki bayan clinique temsilcisi, bana entersan bi şekilde en büyük boyu almam konusunda ısrar etmeye falan başladı, yahu diyorum içimden, bi dur ben daha almaya ikna olmadım? Neyse işte fotoğrafta da gördüğünüz üzere aldırttı, gerçi zaten alacağım vardı belki benim ama itici geldi bana bu eğer bi taktik ise..

Mağazalarda asık surat görmeye dayanamıyorum bazen, aslında şöyle söyliyeyim elbette karşındaki insan gününde olmayabilir ayrıca bana illaki gülümsemek zorunda da asla değil, ama "ben istemeden" bana bi ton ürün gösterip ben almak istemeyince de "iyi günler" lafıma bile cevap vermeyen insanlar var ki onları öldürmek istiyorum. Neyse bu konu dışı ama değineyim dedim.

6 yorum:

pinosh dedi ki...

ay kesinlikle haklısın cerencim. sonuçta her girdiğim mağazadan bi şey almaya kalksam sırf satış elemanları yüzüme gülsün diye, 2 günde batarım heralde :)

insanlık ölmüş canım diyerek de alakasız bi şekilde noktayı koyarım :)

Beyaz Büyü dedi ki...

bende denesem mi denemesem mi diye düşünüyordum bu markayı.. bir göz atsam iyi olcak galiba (:

mağazadanın içerisine girdiğimde müşteriyi görüp makyajını tazelemeye devam eden satış elemanları,ürün temsilcileri gördüm.. selam vermek selam almak bunlar sosyal hayatın en büyük malzemelerinden biri ancak gelde bunu odunlara anlat..

ceren dedi ki...

pinosh: ay vallahi ölmüş insanlık şekerim ahahah güldürdün beni bak yine:) ama cidden ne bu artislik almazsam almam kardeşim hıh!

beyaz büyü: kesinlikle, önce selam vermeyi, karşılamayı öğrenmeliyiz ki ondan sonra pazarlamaya bakalım, bazılarında tam tersi, sen alışverişi ne kadar fazla yaparsan ona göre uğurlanıyosun.

sophie'nin dünyası dedi ki...

ben de tam bu aralar cildime bakım için iyi bir ürün arıyordum,deneyebilirim bunu sanırım.

ceren dedi ki...

sophie: istersen önce testerlarını bi dene zira arkadaşımda sivilce falan yapmış,sonra topa tutulmayayım burda :D

Bero dedi ki...

Senelerdir Clinique kullanıyorum, başka ürünler de denedim ama bana en uygun olanı Clinique oldu.