16 Nis 2010

2008 - Lenny Kravitz Konseri




Yeni bir etiket açıyorum, "konser" diye, "nasıl oldu da kaçırdım" diyenler, "bi daha olursa gitmeliyim ama dur bi de yorumları okuyayım" diyenler , "pek alakam yok ama azcık merakta ediyorum açıkçası" diyenler bu etiket benden size geliyor.

Yazacağım ilk konser 2008 yılında bir yaz akşamı 30 temmuz'da Kuruçeşme'de gerçekleşen, fanatiklerinin uzun zamandır beklediği Lenny Kravitz konseriydi. Lenny efendi tam tamına 50 dk geç çıktı, "few minutes" olarak değerlendirip bizi pek kaale almadı, bi de üstüne trafik sıkışıklığından dem vurdu, ancak sonradan öğrendik ki kendisi oraya deniz yoluyla ulaşmış?Kendisi gelmeden önce baya bangır bangır diyebileceğim bir müziğe maruz kaldık, ayakta da önümüze hayvani bi kimse geçmesin diye didinmekten az biraz yorulduk.

Neyse gelelim sadede, playlist biz rocksever dinleyicileri pek memnun etmedi, zira aklımızda Lenny uzun saçlarıyla bangır bangır rock yapan bir adam olarak kalmış, biraz sükut-u hayal yarattı. "Bring It On" şarkısıyla girdi, "Are You Gonna Go My Way" ile bis yaptı. Ama adamcağız da haklı, zira "Caz Festivali" kapsamında geldi, o yüzden seyirciler az biraz "bön" kaldı, umduğunu bulamadı.

Güzel şeyler hiç mi olmadı, oldu tabi, seyirci her zamanki gibi bis şarkısında bi daha dans edemeyecekmişcesine dans etti, birbirimizi ezdik, bağırdık, tüm konser alanı sarılıp öpüştük, helalleştik.
Orkestrası da mükemmeldi, karizmatik abileri Lenny'den çok izledim bile diyebilirim. Girişi çok havalıydı, "Fly Away" de kendimizden geçtik, bis'i de cidden coşturdu.

Seyirci bönlüğüne son çare Lenny, seyircinin üzerine atladı bi ara, bak o zaman dedim içimden "hadi yırttın Lenny"..

Çıkışta da karşıya geçecek biz yorgun seyirciyi vapura doldurdular, oradaki olay daha matraktı diyebilirim, zira herkesin uykusu gelmiş, bazılarının sesler kısık, vücut dayak yemiş gibi sersem sepelettik , ama dünya gözüyle gördük mü Lenny abiyi? Gördük.

* İşbu konser 2008'e ait olduğu için olayın coşkusunu yitirmiş olabilirim, daha yenilerle karşınızda olacağım.

5 yorum:

SirEvo dedi ki...

Büyük konuşmiim ama hayatımın sonuna kadar konsere gitmesem "ulen ya bi konsere de gidemedik" demem. 3-4 kez gitmişliğim var tabii de, ne bileyim bana çok uzak yav. :D

ceren dedi ki...

neyyy aman tanrım!! film izlemeden durabilir misin, bence duramazsın:) bu da böyle bişey benim için sayın sirevo:)

SirEvo dedi ki...

I see. :D

Unknown dedi ki...

çok gitmek istemiştik bu konsere ama olmadı ne yazık ki.. neyse bi dahaki sefere.. yeni konser postlarını merakla bekliyorum :D

ceren dedi ki...

yenilerini yazıcam gazlandım nihayet! :D pek bir şey kaçırmamışsın handecm bu arada.