17 Şub 2011

müzik dinleyicileri ve kapıda ismi yazan şahsiyetler üzerine bir dellenme, ayrıca konserlerde gürültü oluyor bence, sence?

* Şimdi yalan yok, çoğu konser biletlerine hatırı sayılır miktarda paralar ödüyoruz. Biz, evet. Peki tam mekana girerken, tam da biletini görevli abiye uzatmana birkaç insan kadar yakınken, o önündeki insanlar abinin elindeki 5-10 sayfalık isim listesinde bulunması üzere isimlerini söylerken, kendilerine kafa göz dalmak istiyor musun, istemiyor musun? Dediğim gibi yalan yok, ben istiyorum. Hatta o kadar sinirleniyorum ki yaklaşık bi 5-10 dakika etrafa pis bir ağızla söyleniyorum. Çıkan sanatçıya "bunlar senin arkadaşların mı" bakışları yolluyorum. 


* İnsan bi delleniyor, sen ciddi rakamlar ödemişsin belli ki, ama adam mis gibi yazdırmış ismini, ohh ben bilmemkim diyip geçiyor yerine, gel de kıl olma! O bileti o abiye uzatırken ki o mazlum hal !! Ahh, kederli başım..


* Hele bazen öyle insanlar görüyoruz ki ismini yazdıran, seni beni 5'e katlar, kardeşim sende müzisyensin, utanmıyor musun sonra biletler satılmıyor diye söylenmeye. Ben olsam cidden biletimi alırım paşa paşa, sırf meslektaşıma ufak bir katkım olsun diye.


Velhasıl kelam;


* İtiraf etmem gerekirse, geçen sene o kepaze listelerin çoğunda benim de ismim vardı +1'imle hemde. Ama biz naptık canım kardeşim, gittik efendi efendi dinledik konserimizi. Jazz konserlerinde aman deklanşörün sesi insanları rahatsız etmesin diye bir yerlerimizi yırttık hatta. Aman bir sevimlilikler falan. Ay bunu telafi edelim, içerde içkiye yatıralım paramızı ayıp olmasıncılıklar. agucuk bugucuklar.


* Tamam, beleşçilerin hepsi değil ama olayla yakından alakalı olmayan bazı beleşçi arkadaşlar, içerde anormal bir gürültü yapıyorsunuz. Arkadaşım, sarmadı mı seni? Buyur çıkıver bi zahmet, zaten onca zaman beklediğimiz ya da türlü sıkıntılarla edindiğimiz biletler sayende tadı çıkarılamadan yok olup gidiyor. 


* Şimdi diyeceksin ki, -ki haklısın- bunlar isimlerini oraya nasıl yazdırıyor? Ya müzisyenlerin tanıdıkları oluyorlar, ya camianın elemanları, ya ismini yazdırıp gitmeyen arkadaşından yanmasın diye  devralanlar, ya da ordan burdan edinilen işte ne bileyim. 


* Bu sorun ufak bir sorun değil, hiç sanmıyorum, zira müzisyenler de çoğu zaman içerdeki uğultudan şikayetçiler. O zaman bence yapacakları en önemli şey, şu uzuuun upuzun sayfalarca isim yazan kağıtlara bi çare üretmeleri, zira bazen gerçekten seni oraya dinlemeye gelen adama ayıp oluyor.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Youtube'tan video izliyorum.
Hayal Kahvesi'nde mi ne.
Cingi diye bir çocuk. Acaip bişi.
Scorpions'dan Still Loving You söylüyor.
Ama bir duysan çocuk döktürüyor.
En önde de tipler hemen sahnenin önünde. Piyasaya gelmişler belli arkaları dönük bilmem ne. Nasıl sinir oldum anlatamam.
Bazı insanlar sahip oldukları çevreden ya da paradan kaynaklı o kadar benmerkezci oluyor ki deliriyorum.
Hani bazı tipler vardır ya. Markete girer bir küçük su alır. Kasaya gelir. Kasada azıcık sıra var diye kasiyere trip yapar. Bu insanlar o insanlar işte.
Çevrelerine kendilerine saygıları olmayan insanlar.

ceren dedi ki...

biliyorum grubu şahane queen söylüyorlar hatta, ona da bi bak nes, çocuğun sesi inanılmaz benziyor freddie mercury'e.

en son bi video izledim, cadı avı diye nublu'da baya iyi kadınların çaldığı bir grup oluşturmuşlar ve 1 kereliğine çalacaklar, inanılmaz bir uğultu ve artık şşştt falan diyorlar sahneden, inanabiliyor musun rezilliğe, madem konuşacaksın cafeye falan git, ne bu yani. gerçekten dinlemeye gelen insanlara yazık.