25 Şub 2011

Elif Çağlar / M-u-s-i-c


İşte nihayet içimizi açacak bir albüm! Albümü sadece 2 gündür dinliyorum ama şimdiden içim rahat bir şekilde, hatta çılgınlar gibi tavsiye edebilirim. 


Soul, bossa, pop, folk, reggae gibi türleri içinde barındıran rengarenk bir albüm. Elif Çağlar yıllardır caz söylüyor, ama tamamen caz bir albüm demek doğru olmaz sanırım m-u-s-i-c için.
Albümdeki tüm söz ve müzikler Elif Çağlar' a ait, ki bu daha da güzel. Hem yaz, hem müziğini yap, hem de o şahane sesinle söyle. Albümün dili İngilizce, onu da belirteyim, ama öyle ağır İngilizce değil (ne demekse) yani orta halli bir İngilizceyle rahat rahat anlaşılabilir sanırım.


Benim şimdilik favorilerim, "Say Where You're At" , "Universal Love" , "Circus Love" ama dinledikçe tüm şarkıların favori olabileceğini hissediyorum, iyi albümlerde olur böyle şeyler:)


Albümü sitesinden alabiliyorsunuz bu arada.
Kendisinin şurada blogu var, şurada da şarkı sözlerinin yazıldığı bir blog var (ne şahane bir fikir) . Ayrıca ben "Killing Me Softly" coverını da pek sevmiştim, videosunu da ekliyorum, albümü almayı unutmayın diyerek ayrılıyorum.



Killing me Softly live from Akustikhane from akustikhane on Vimeo.

6 yorum:

chtrtm dedi ki...

Bencede son zamanların en sağlam albümlerinden, mutlaka edinilmeli, dinlenilmeli, ilk fırsatta konserine gidilmeli

Unknown dedi ki...

çok merak ettim şarkıları ama ben yaa.
internetten satın alınca albüm postayla geliyor anladığım kadarıyla değil mi?
yani mp3 formatında bilgisayara indirmiyor heralde ?
indirse ne tatlı olur.

ceren dedi ki...

yaş tahta; kesinlikle konserine gidilmeli, katılıyorum, hatta tam konserlik, alacaksın içkini oh, mis.

nescim; bazı gruplar yapıyor onu ama bu albüm postayla geliyor gibi duruyor sanki:)

Günün Notları dedi ki...

Ceren sayende yeni sesler tanıyorum sağolasın. Bu albümü alacağım kesin, sese bayıldım...

ceren dedi ki...

banucum çok sevindim beğenmene, seveceğine eminim albümü de.
(pek kafiyeli oldu sanki.)

Günün Notları dedi ki...

Hahaha evet ayrıca hoş olmuş :)