11 Şub 2011

Birtakım mevzular

* Şu sıralar yeni takıntım burda yazdıklarımın çok çeşitli olması, yani bir konuda ya da bir dalda yoğunlaşmaması, yani müzik var edebiyat sinema tiyatro var bir de tespitler ve ordan burdan aklıma gelenler ya da yorum almak istediklerim var. Yani sanat blogu değil, kişisel bir blog da değil, e ne o zaman? Evet, adı ne öyle ne böyle, doğru, ama bir de sağ tarafta yer alan ankete bir tıklarsanız seviniciğim dostlar, ona göre bir yön verelim şu dağınıklığa.

* Bu aralar konsantre problemi yaşıyorum, okuduğum kitaba en fazla 15 sayfa katlanabiliyorum, evde 1 tur atıp tekrar başına dönüyorum, dizi izliyorsam çılgınlar gibi reklam girmesini bekliyorum falan, film desen bu ara stres oluyorum izlerken, bilgisayarla çok haşır neşir olmak mı bozan beni acaba? Çeşitli bitki suları, öküzgözü, kurbağa bacağı, maydanoz dibi, zıkkımın kökü vs. iyi geliyor diye tavsiyeler vermek isterseniz çekinmeyin.

* Bugün tetanoz aşısı oldum, çok acayip bir şey olduğunu unutmuşum, en son lise de olduk ne de olsa. Sağlık ocağına tamamen başka bir konu için gittim ama doktor kandırdı beni, daha 4 kere daha olacağımı duyunca aklımı yitiriyordum.

* Her şeye el atıp yarım bırakan bir insanım, ama bakmak isterseniz şurada flickr sayfam var, daha yeni sayılır.

* Bir de bir meramım olacak. Hani yemek bloglarına ya da makyaj bloglarına falan ara sıra tanıtmaları için malzeme gönderiliyor ya, yayınevleri ya plak şirketleri neden bize kitap/cd/dvd yollamıyor? ahaha ne güzel olurdu, sanata katkı bizimkisi ne de olsa:)

18 yorum:

Günün Notları dedi ki...

- Ankete tıkladım, şu an yazdıklarını büyük keyifle okuyorum ama biraz daha "edebiyat"a asla hayır demem :)
- Fotoğrafları facebooktan takip ediyordum zaten çok başarılı olduğunu söylemeden geçemiycimm :)
- Evet, sonuna kadar katılıyorum. Siren, can, iletişim, everest yayınları duyun sesimizi !

Adsız dedi ki...

bu ''yayınevleri''ni ben de zaman zaman düşünüyorum..ah ne kadar güzel olurdu..

Unknown dedi ki...

ankete ne cevap vereyim bilemedim.
sen yaz yeterki ne olursa olsun okurum ben :)
tetanoz aşısını neden oldun?
olmak mı lazım geliyormuş?
bayılırım iğne ya da aşı olmaya gidip olayım ben de :P

ceren dedi ki...

banucum, fotoğrafların beğenilmesi özellikle şu ara çok taktığımdan olsa gerek benim için çok değerli, çok teşekkür ederim:) ayrıca bu yayınevleri meselesine eğilelim derim.

gizem, di mi ya, hiç ilgili değiller valla, burda canımız çıkıyor kitap tanıtacağız diye:)

ceren dedi ki...

nescim, çok teşekkürler, ama sen yine de gönlünden kopana bas bi tane:)
tetanoz aşısını en son lisede olmuşuz ama olmak gerekiyormuş her 10 yılda 1 mi ne, aşı sevene ilk kez rastlıyorum ahahah, bi araştır bakalım:)

ayca dedi ki...

anketin gidişatına bakılırsa etrafında herseyı seven ama genede edebıyat dıyen ınsanlarla dolu:))

ceren dedi ki...

yahu o kadar da yazdım konsantrem dağınık diye eheueh napalım okuyacağız artık:) senin yayınevleriyle bağlantın vardır ayça, söyle de kitap yollasınlar, reklamlarını yapacağım söz:)

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Klasik edebiyat tamam da çağdaş edebiyat yayınlarını genç okurlar önerisiyle takip ediyorum ben.O nedenle edebiyat diyorum.Daha çok kitap hiç fena olmaz değil mi ama?
Hem dizileri boş ver ben de izlemiyorum,daralıyorum,alıyorum kızımı(köpeğimi)çıkıyorum yürüyüşe...

ceren dedi ki...

colette, aslında çok doğru zira bende kitap listemi oluştururken genelde blogları, yorumları okuyarak oluşturuyorum, o bakımdan çok mantıklı, okuyup paylaşmak gerek:)

yaprak dedi ki...

Ankette zorlanıp da edebiyat diyenlerden biri de benim itiraf ediyorum :).Bu arada fotoğraflar da siz de çok hoşsunuz hanımefendi :)

ceren dedi ki...

edebiyat açık ara önde o zaman? eheh. teşekkür ederim yaprakcım.

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

oyum edebiyat ve elbette kitap. Kolay gelsin.

mehtap kuzucu dedi ki...

ankete tıkladım,her konunuzu keyifle takip ediyorum...ama edebiyat daima bir adım önde benim için ,sevgiler

ceren dedi ki...

mehmet merki, çok teşekkürler, fikir verdiğiniz için.

mehtap kuzucu, çok teşekkür ederim:)

... dedi ki...

Ben tespitsel/kişiseli seçtim=) edebiyat, dizi/film elbette olsun ama bunun gibi kişisel yazıları ve tespitleri oy almadı diye ihmal etme diye oyum onlara.hepsi sevilesi, bir alanda yoğunlaşmıyor diye takılma bence.dağınıklık iyidir=)
not: fotoğraflardan kitaplı olanları pek beğendim:)

ceren dedi ki...

gzde, yahu nihayet biri çıktı o kadar tespit kastırıyorum habire:) çok teşekkürler.

l b dedi ki...

flickrına bakınca zenitime film taktırma isteğiyle doldum ceren. cansın ceren. bence böyle devam et. kafana göre hepsine dair yaz, etiketlerle de katogerilersin işte mis gibi.

ceren dedi ki...

saol canım larien, yapıcam artık bir şeyler:) senin fotoğrafların da şahane oluyor, taktır o filmi bence hemen.