10 May 2010

Sonrası


Dehşetengiz bir doğumgünü sonrası bildirmekteyim sevgili okur. Cumartesi günü çok çılgın bir süpriz parti yaşattı dostlarım bana, sonra 2 gün boyunca evde temizlik yaptım, o derece yani.) Çok ayrıntıya giremem zira pek anımsamıyorum desem doğru olur, fotoğraflarda gördüğüm kadarıyla baya bi dehşet geçmiş, şöyle söyliyeyim anlayın, elimde ben-gay'la yerlerdeydim bi ara!

Hediyeler havalarda uçuştu, bayadır bu kadar hediyem olmamıştı, evlendiğimizden itibaren ilk doğumgünümdü, iki aile birleşince baya bi güzellikler yapıldı bana:) Ne güzel bişeymiş yahuu.

Ama en bomba hediyeleşme Barış'la aramızda oldu. Doğumgünüm için baya bi hediye aldım kendisinden ama en sevindiğim, ilk yıldönümü hediyesi "fotoğraf basma makinası" oldu heleloy, fotoğraf çekmekle baya bi kafa bozduğum şu günlerde muhteşem bi hediye oldu bu bana. Bu arada evliliğimizin ilk yıldönümü Pazar günü ama hediye vermekte anormal sabırsızız, dün ikimizinde hediyesi gelince hemen veriverdik. Ben Markafoni yüzünden baya bi hüsrana uğradım gerçi (kahve diye aldığım saat turuncu çıktı!!)

Sırada yıldönümü ardından da 22'sin de Barış'ın doğumgünü var, hala hediye arayışındayım, battık bu ay cidden.)

13 yorum:

kurtlu kitap dedi ki...

art arda olması sarsıcı gerçekten, allah o bütçeye zeval vermesin :))

l b dedi ki...

fotoğraf basma makinesi ?
şanslısın be kızım.

ceren dedi ki...

kurtlu kitap: aminn diyeyim:) teşekkürler:)

Larien: öyleymişim vallahi canım:)

Unknown dedi ki...

hepi förtdey janım :)

aslında bu kadar özel gün birbirine yakın olunca tek hediyeyle işi bitirmektir aslolan :) sizde işler tersine dönmüş biraz, ama iyi olmuş ha bu da :)

bu arada markafoni'de çalışanların "göz var izan var" kavramından haberleri olmadığına kalıbımı basıyorum artık!!!

ceren dedi ki...

pinosh: saol canım:)

hediye olayında biraz kastık sanki ama olsun yılda bir aycık eheh:)

bi de markafoni olayına cidden çok şaşırdım zira turuncu bi saat alma gibi bi niyetim asla yoktu,neyse gözümüz alışıyo yavaş yavaş.

Unknown dedi ki...

canımm iyi ki doğmuşsun,
hep mutlu olun işallaay.

foto basma makinesinde de gözüm kaldı yaf.

ceren dedi ki...

teşekkürler banyocumm çok mersiii:)
gönder fotocuklarını basayım tık tık:)

Leah dedi ki...

Oyyy nice nice senelere inşallah. Mayıs ayı kesinlikle sizin ayınız :D

Markafoni bu konuda sabıkalı ya. Ben bilmediğim ürünler dışında bir şey almıyorum ordan.

Unknown dedi ki...

basmayı boşver de
senin çektiklerini görsek fena olmazdı hani :)

Günün Notları dedi ki...

mutlu ve bol hediyeli yaşlar :)

ceren dedi ki...

leah: çok teşekkürler canımm:)) markafoni bana da kötü bi ders oldu valla.

banyo: daha güvenemiyorum kendime beğenmiyorum çektiklerimi anacım,güzel güzel çekebilirsem koyuciim inşalla.

biraz şöyle biraz böyle: çok teşekkür ederim canım,hediye faslı bitti ama mutluluk daim olsun inşallaaa:)

Bero dedi ki...

Nice senelere Ceren,
Evliliğin ilerleyen yıllarında hediye sayısı azalabilir ama az ve öz olarak devam eder :) Bizde öyle oldu en azından :)

ceren dedi ki...

öyle olur herhalde ama olmasın ya:) çok teşekkür ederim berocum.