3 May 2010

Mayıs .. Oh la la !!


Mayıs'ın hep ayrı bi yeri oldu bende. Belki doğumgünüm olduğu için. Belki 8'in uğurlu sayım olması da bundan. Neden uğurlu ay ve sayım var onu bilemicem şimdi, var işte.

Hani insan özellikle kendi doğumgününün sabahından itibaren kendini bi özel hisseder, heyecanla süprizlerin yapılmasını bekler falan ya, bende Mayıs'a girdiğimizde öyle hissederim. Üstelik bu sene daha da anlamlı, zira evliliğimizin 1. senesini kutluyor olucaz 16'sında. Farklı olacak diğer Mayıs'lardan zira ben Mayıs 8, Barış 22, yıldönümü de ortası 16'sında. Tambi kutlama ayı, şölen havası yani:) Üstelik Barış 30 yaşını dolduruyor olacak, dın dın dın dın, pekbi heyecanlıyım.
Düşünüyorum da geçen sene bu zamanlar çalışıyordum, arkadaşımla çatı katı şirin bi evde kalıyordum, saçlarım uzundu:( ahaha, bir blogum yoktu, evlilik telaşı içinde devamlı liste yapıp duruyordum. Şimdi; işi bıraktım, saçlarımı kestirdim:(, ayrı bir eve taşındım, daha ilk gördüğümde evleneceğimizi bildiğim sevgilimle evlendim, bir blogum var .. Şimdiki halimden tabiki de daha memnumum, saçlarım hariç. Siz siz olun, balayından döner dönmez kendinizi kuaföre atmayın.

Bakalım.. yine göz açıp kapayıncaya kadar geçecek bu ay da . Seneye Mayıs yine yazarım buralara, geçen sene şöyleydi şimdi bıdı bıdı diye..

12 yorum:

Leah dedi ki...

Benim de doğum günüm Mayısın 16sında. :) Boğa burcu olmak pek hoş! :D
Doğum günüm olduğundan mıdır bilinmez benim de en sevdiğim ay Mayıstır. İlkbaharın kendini en çok hissettirdiği ay bence Mayıs. Güneşi çok yakmıyor, terletmiyor, insanın içi kıpır kıpır oluyor, oh mis!
İnş nice nice yıl dönümleri yaşarsınız mutlu mesut. Nazar değmesin inşallah. Mucuk :*

ceren dedi ki...

leah, pekbi teşekkür ediyorum:) 16'sı doğumgünün olmasına şaşırdım baya niyeyse:)benden de muck:))

mayıs belki de havanın o soğuk günlerinin atlatılması deniz kum ohh diyebilceğimiz ayların başlangıcı olması nedeniyle pek hoş ohh ne güzel.

ayca dedi ki...

mayıs ayı sizin için gerçekten önemliymis:))sizin durumunuzun aynısı bizde de temmuzda..:))biz ikiyi doldurucaz evliliğimizde insallah..umarım hepimiz nice seneler görürüz...bütün aylarınızın mayıs gibi geçmesi dileğiyle...hep mutlu kalın..:)))

ceren dedi ki...

aycacım saol, sizin evlendiğiniz zamanı hatırlıyorum barış bahsediyodu:) size de nice nice seneler şimdiden innşallah:)

Unknown dedi ki...

hah Boğa insanı işte.
boşuna değilmiş sana olan sevgim.
ben de niyeyse çok severim Mayısı.

kırmızı kar yağarda kararlarımız netleşirse, çocuum bile mayısta doğsun istiyorum.

ceren dedi ki...

banyo: bende mayıs'ı seven ve boğa insanını seven insanı pekbi severim banyocumcum:) eylül'de hamile kalmaya çalışmak lazım o zaman diyorum bi de ek olaraktan.

l b dedi ki...

ben de mayıs doğumlulardanım ceren.
ve bu kadar özel günün üstüne en sevdiğin ay olmasa ayıp olurmuş vallahi :D

ceren dedi ki...

larien, oovv yee demek istiyorum izin verirsen."mayıs doğumlu olmasına sevindiğim insanlar" başlıklı listeme iyi bir giriş yaptın sende.

Adsız dedi ki...

doğum günlerinden nefret ediyorum. kendi doğum günümde de feci halde depresyona giriyorum. bence doğum günleri yasaklansın. yada doğum günü kutlayanları dövelim. röh!

ceren dedi ki...

eran: e bu da bi fikir. hayır yaşlısın desem pek benzemiyosun da, neyse vardır bi nedeni.)

Adsız dedi ki...

yani sen de bir insanın doğum gününü kutlamasını saçma bulmuyo musun? bence buluyosundur kesin. ama bulmuyosan da bulmalısın. yani bulsan ne güzel olur.

Aslı dedi ki...

ben mayıs ayına karşı herhangi bi his beslemiyordum ama valla etkilendim yazı ve yorumlardan.
sevmeye başladım nedense:)
mayıs iyidir ya:)