23 May 2010

kısaca


* Merak eden var mı bilmiyorum ama:) biz 3 kişi olarak baya güzel bir vakit geçirdik çok sevgili banyosuyu ve çok sevgili sinem'le:) Farklı kişilerle sohbet etmek (hele ki muhabbeti bu kadar iyi olanlarla) konuşmak bana iyi geldi, zaman nasıl geçmiş anlamadım, ayrıldığımızda saate bakmak aklıma geldi:) Hediyeler verildi, kahveler yemekler ısmarlandı (bana ısmarlayacak bişey bırakmadınız!!) bol bol internet dünyası, kitap, müzik ve kendimizden konuştuk, hatta dvd'ciye bile gittik, çok şahane bir gün oldu. Kahvesi -daha- güzel olan bir yerde umarım tekrar muhabbet edebiliriz diyorum bir de:)

* Benim de bilgisayarım fazla dolduğundan ya da bilemediğim başka bir sebepten çöktü, 1 hafta kadar gelmeyecekmiş :( bende Barış'ın bilgisayarını işyerinden eve getirttim bugünlüğüne.

* Bu arada yarın hatta bu gece "Lost" bitiyor biliyorsunuz, napıcaz yahu bitince hakkaten? Bittikten sonra upuzun bir yazı yazarım kendisiyle ilgili.

6 yorum:

kurtlu kitap dedi ki...

ya keşke ben de istanbulda olsaydım. gerçi hala bursada yaşıyo olsaydım bile kaçırmazdım bu buluşmayı. özendim yahu!

ceren dedi ki...

gelirsen buralara ayarlayalım hemen:)

Sinem Ergun dedi ki...

Ben de çok güzel vakit geçirdim, gerçekten hızlı geçti, samki tanışıyomuşuz gibi laf lafı açtı:))
Birde dvd'ci keşfettik, saatler geçer orada:)

Tanışmak güzeldi, görüşürüz

ceren dedi ki...

evet o dvd'cide saatlerce takılabilirdim ben mesela:) fotoğraf çekme günümüzde buluşuciiz inşallah yine.

Unknown dedi ki...

Sohbet güzelse zaten yeter artar bile birebir fotografda koysaydın keşke banyo da koymamış:)

ceren dedi ki...

ya foto çekmek aklımıza gelmedi pek, ben sadece öyle bi anlam olsun bari diye bu fotoyu çekebildim doğru dürüst çekilemedik, bi dahakine:)