17 May 2010

Haydin Toplanıyoruz!!


Murakami yazısından sonra biliyosunuz bir takım mevzular gelişti. Okuduğunu anlamış ama tam yorumlayamamış olmanın verdiği iç huzursuzluğu ile toplaşıp çareler arama yoluna gitmeye karar verdik. (kaç fiil var burada)

Aslında esas mevzu şudur, bol muhabbetli, bol kahveli, bol tanışıp kaynaşmalı bir toplantı yapıyoruz ya da yapmak istiyoruz diyeyim, patlarsa karizma çizilmesin:p Murakami efendi buna önayak olmuş olsun.

İlla kitabı okumak gerekmez kanımca, mini bir blogger zirvesi bile olabilir icabında:)

Geleceğini ya da gelmek istediğini belirten kadro ile yorumlaşalım , uygun gün yer saat vs belirleyelim. Ben Cumartesi Barış'ın doğumgünü sebebiyle yokum diyebiliyorum sadece.

** Fotonun alakasızlığını görmezden gelelim. "koyasıgelmek" diye bi kavram varsa arkasına sığınalım.

17 yorum:

Unknown dedi ki...

yok yok patlak yok
toplanıyoruz.
kahveleniriz.
haftaiçi filan olsa ne süper olur.
heehee çalışıyor köleler diyip höpürdete höpürdete içerim kahvemi.

ceren dedi ki...

eheh:) ya bende hafta içi taraftarıyım, perşembe ya da cuma çok iyi olur aslında.

Unknown dedi ki...

evet bencede.
perşembe ya da cuma süper olur.
neyse o güne kadar ses çıkmazsa biz buluşurk.

ceren dedi ki...

evet bencede.perşembe ya da cuma süper olur. neyse o güne kadar ses çıkmazsa biz buluşurk. (katılıyorum yani:D )

Sinem Ergun dedi ki...

bende varım, saat kaç diyorsunuz,

ceren dedi ki...

o zaman şöyle yapalım, cuma günü saat 2-3 gibi olsun.itirazı olan varsa hemen sülesin psikolojimi ona göre ayarlicam:)

Unknown dedi ki...

süpper bence.
ben şimdi çıkıyorum 1 koca gün nette olmıcam (vah vah)
bu arada kalan 150 sayfayı okumam lazım.
:)
sana telimi vereyim.
0555 *** ** **
komiiğm dimi.

Sinem Ergun dedi ki...

banada uygun

Unknown dedi ki...

nerde buluşıciiz?

ceren dedi ki...

heyooo sineme de uyması süper oldu. nirde buluşacağımıza da siz söleyin.

Unknown dedi ki...

kadıköy ?
taksim ?
ya da
bakırköy olsun bence

:P

kadıköy diyorum ben. abartıyorum moda diyorum.
oha çimenlerde piknik yapalım
(oha kendimeydi)

ceren dedi ki...

ivit moda süper olurrr

Sinem Ergun dedi ki...

moda tamamdır, birbirimizi nasıl tanıycaz, karanfillemi

ceren dedi ki...

ahahah:) ben banyoyu tanırım herhalde profil fotosundan, ama seni hiçbir yerde göremedim sinemcim:)
valla bilmemki, bi yerin önünde buluşalım pek tercih edilmeyen bi yer olsun mesela.moda'da neresi olabilir?mango'nun yanında ziraat bankası var, onun tam karşısında da derimod var deriden de olabilir adı çıkaramadım.orası uygunsa anlarız birbirimizi.ya da başka fikrin varsa o da olur.

Annabel~ dedi ki...

'Bol muhabetli,bol kahveli'

Sizin şu buluşma işi süper geçeceğe benziyor.

Size iyi eğlenceler mi diyeyim,ne diyim artık.. (:

ceren dedi ki...

annabel, bu yorumundan istanbul'da olmadığını anlıyorum:)
teşekkür ederiz aynı zamanda.

Annabel~ dedi ki...

Evet.Şansıma küsüyorum.Yazılarınızdan anladığım kadarıyla çok şey kaçırıcam.İnşallah memnun kalırsınız da şöyle birkaç ay sonra bir daha düzenlersiniz.O zaman gelmeyi çok isterim.