28 Mar 2010

Serseri Mayınlar ( Mine Vaganti )


Ferzan Özpetek filmlerinin en sevdiğim yanı, filmi çok kuvvetli bi müzikle tamamlaması. Aynen bu filmde de beklentilerim müzik konusunda baya bi karşılandı. Filmin de konusunu az çok biliyordum izlemeden önce. İzledikten sonra da ilk düşüncem "ferzan özpetek yine bu filmde de ferzan özpetek'liğini sonuna kadar göstermiş" oldu. Bol bol şarap, tatlı, yemek, hayallere daldıracak görüntüler, yerinizde duramayacağınız müzikler, güzel kadınlar, erkekler, gay olduğuna inanmak istemeyeceğiniz gay'ler:), güzel yaşlılar ...

Konu, "eşcinsel bir adamın eşcinselliğini ailesine kabul ettirebilmek için hatta önce itiraf etmek için yaşadıklarıdır" diye açıklarsam bence çok düz bi insan olduğumu kanıtlamış olurum:D o yüzden konu kısmına pek girmeyeyim, zira böyle anlatılmaya çalışınca konu sığ geliyor kulağa, ama filmin arka fonundaki derinliği anlayabilmek için gitmenizi tavsiye edebilirim..

Bi de bu filmin acilen soundtrack albümünün çıkmasını istiyorum. Sözlerinden anlamadığım nefis İtalyanca şarkıların yanında, sonlara doğru bi sezen aksu şarkısı duymakta niyeyse fena halde duygulandırıyor. Meraklısı için, filmin ana soundtrack şarkısı Nina Zilli - 50Mila.

12 yorum:

Aslısın dedi ki...

Ah gitmem mi, en kısa zamanda inşallah. Kaçırdığım filmi yok. Müzikleri de her zaman efsanedir.

noraashira dedi ki...

Ferzan Özpetek'e bayılıyorum.

ceren dedi ki...

aslı: malesef benim kaçırdığım bikaç filmi oldu en kısa zamanda bende onları izliyiciim.

nora: ayynenn:)

CuRock dedi ki...

"Bol bol şarap, tatlı, yemek, hayallere daldıracak görüntüler, yerinizde duramayacağınız müzikler, güzel kadınlar, erkekler, gay olduğuna inanmak istemeyeceğiniz gay'ler:), güzel yaşlılar ... "
Filmin afişini yanlış koydun sandım :) Bu cümlede geçen bütün tanımlar Cahil periler içinde geçerli. Tek bir farkla, gay olduklarına inanıyorum onların umudunuzu kesin hatta Koray Candemirin Cahil Perilerden sonra gay eğilimi gösterdiğine de... umudum o yönde,

ceren dedi ki...

cahil periler'i bende seyrettim cidden tanım çok uymuş her ikisine de:) ayrıca o film aklıma geldiğinde direkt stefano accorsi'yi düşünürüm neden bilmem:)

Bero dedi ki...

Ayy ben de çok istiyorum ama pek mümkün olmayabilir benim için.
Ne güzel, benim yerime de izleyin

ceren dedi ki...

bero, bebek için mi:) dvd'si çıkar inşallah bi an önce:)

elfcan dedi ki...

amanınn bu şarkıyı nası aramıştım yaa çok teşekkür ederim =)) ben de aynen soundtrack albümü çıkar çıkmaz alıcam sanırım. ferzan özpetek bence de inanılmaz bi yönetmen, doğallığın, içtenliğin, samimiliğin ve sadeliğin, ilişkilerin, inişlerin-çıkışların, kısacası hayatın en güzel yansıtıldığı filmleri bence o yapıyor. tekrar teşekkürler! =)

ceren dedi ki...

elfcan: ne demek çok sevinirim yazıların bi işe yaramasına:)

Adsız dedi ki...

soundtrack albümü çıktı D&R larda satılıyor ama 30 TL gibi fahiş bir fiyatla napcas?

ceren dedi ki...

ferit: yuh diyebilir miyim? birileri yükleyecek biz de faydalanıcaz:)

Adsız dedi ki...

müziklerini araştırır iken filmin rastladım bloguna. film çıkmış idi. dün gibi hatırlarım. tabiri caizse derler ya değil gittim koşaraktan izledim.insanoğlu gay muhabbetini çevirse de sizlerin yorumlarını okudukça oh dedim=) filmi indirin hemen izleyin. bir de saturno contro filmi vardır. sevenler not etsin. gitmeden belirteyim duyum aldım yapımcı arkadaşlardan eylülde istanbula gelecek. film çekecek =)