11 Mar 2010

Same Old Story


* Yemekteyiz' dekileri nasıl seçiyorlar meraktayım, zira içlerinden biri muhakkak zırdeli oluyor.
* Evin içinde "bahar geldi" temalı şarkılar söyleyerek zıplarken, yine battaniyelere gömülüp "homur homur" yapmaya başladım. Evet bu benim. Kendimi severim.
* Nedeni belirsiz bir nedenden ötürü "gül hastalığı" denen ilk kez duyduğum bi hastalığa tutuldum, şımarma haklarımı kullanmaktayım, ne de olsa adı "hastalık".
* O da ne olaki diyenlere, bir nevi deri atması (vücut atması gibi)
* Devamlı elinde kalem ya da klavye olan bi kimse olarak, hiç bir şey yazasım gelmemekte, bu beni sarsmakta, sarsak yapmakta.
* Üşengeçlik denen hal tavır bende bu sıra nirvanasını yaşamakta. Yerimden kalkıp, 3 adım atmak suretiyle dvd takmaya zorlanır oldum.
* Uzun zamandır bir albüme ya da şarkıya aşık olamamanın verdiği huzursuzluk içindeyim.
* Eskiden Barış'ı o etkinlik senin o bar benim diye dolaştırır dururdum, şimdilerde eve yapışmış durumdayız, üşengeciz ailecenek.
* Bu kadar.

10 yorum:

Bero dedi ki...

Peki resimdeki nutella'lı ekmeği sen mi yedin??? :)

ceren dedi ki...

evvet:) büyük ısırmışım di mi ahaha:)) az bile, nutellaya canım feda.

Bero dedi ki...

Ağzının tadını biliyosun :) Fındıklı filan :) Afiyet olsun

ceren dedi ki...

aynen:) çok mersi..

Larien dedi ki...

bahardandır bu hım hım üşengeç halin, geçicek ben inanıyorum.
ve yemekteyizdekileri özellikle deli seçiyorlar bence.
reyting ayağına.
fındıklı nutellada iyi buluşmuş.
en kısa zamanda deniyciğim. ellerine sağlık ceren : )

ceren dedi ki...

şişenin içine bütün fındıkları atıp kaşıkla yemekte bazı durumlarda hatta her durumda iyi gelebiliyor larienciim haberin olsun:)

banyosuyu dedi ki...

fıstık ezmesinin üstüne reçel niyetine nutella sürerim.
ama bütün ceviz fındık üzüm ya da çikolata parçaları atıp denemek hiç aklıma gelmedi :)
kendin kendine stres mi yarattın sen? cilt hastalıkları öyle çıkıyor genelde.
rahat ol relax ol.
bir de hergün Üsk.dan avcılara gitmek yorar üzer seni. boşver o işi.
3 sene Üsk.dan halkalıya gittim geldim.
hergün enn az 3 saatin yolda geçer. şanslı günündeysen oda.
bu 3 yılda ben ayakta uyuma yeteneği kazandım mesela.ciddi anlamda ayakta uyuyabiliyorum :)
az daha yazarsam höst la diye bir mesaj gelecek.

ceren dedi ki...

ay sorma hemşiree, stresten çıkmış, şimdi bişi dicem, yine 1 sayfa yorum döşemenden korkuyorum:P evde oturmaktan kendi kendime kurmaya başladım ahaha:) çalışmam lazım benim diyerekten ilk başvurumdan reddedildim, hayır kovulmadım ben istifa ettim..:)
bu arada fıstık ezmesi üzerine nutellayı muhakkak denemeliyim, hatta bundan bi kurabiye çıkarmalıyım.

banyosuyu dedi ki...

ben denedim.
olmuyor şerefisiz :)

benim de istifam onay görmedi.
daha çok streslendim.

bak kısa kestim hemen gittim.

ceren dedi ki...

istifayı kabul etmemek nedir ya, hey allam.. off çok sinir bozucu cidden:( zitres yapma sen yinede.bak ben güllü oldum çıktım.