31 Mar 2010

"Hayatta her şeyi elde etmekten başka şeyler de olmalı"

- 4. günüm ve hala kahve içmedim ve müthiş bi reklam gördüm. Nestle "Keyf-i Tahıl" diye bi ürün çıkartmış, resmen gözlerime inanamadım, zira kahveye alternatif diye çıkartmışlar, içinde kafein yokmuş ve çarpıntıya da sebep olmuyormuş!! Bu bana tanrının bir lütfu olsa gerek diye düşündüm:) Bi an önce bulup denemem gerek.



- 1 Nisan'da Paulo Coelho'nun "Brida" adlı kitabı çıkıyor. Müthiş bi reklam yapmışlar, dün idefix siparişlerimin içinden fırlayıverdi, pek bi sevdim, hiç alasım olmayacktı kitabı ama şu an ilgimi çekti cidden, kitabın orijinal şeklinde 16 sayfalık adeta bir minyatürünü çıkartmışlar. Pek sevimli. Her kitaba nasip ossun işşala.

- "Dublörün Dilemması" adlı Murat Menteş'in kitabı da dün geldi, bitmesine çok az kaldı, şimdiden gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. Eğer benim gibi kelime oyunlarını, benzetmeleri çok seviyorsanız hele muhakkak okuyun. Yazar müthiş bir kıvrak zekaya sahip, akla hayale gelmeyecek hikayeler anlatıyor romanında.

8 yorum:

Allegra'nde dedi ki...

"korkma ben varım" abartısız 3 aydır başucumda duruyor, başladım ama lanetlendim sanırım. murat menteş'i ve dilini çok sevmeme rağmen okuyamıyorum bir türlü :/

l b dedi ki...

ay ceren var ya kitap zevkine hastayım.
düblörün dilemmasını görüp kararsız kalmıştım.
ilk iş olarak onu alıcam. ve tüm paolo coelho kitaplarını okumuş biri olarak bridanın çıkıcağı haberini almak çok sevindirdi beni.
o yeni kahve denemesini de yap bakalım.
ben daha çarpıntısal sorular yaşamadım, ama yaşarsam senin yolunda devam edicem.

ceren dedi ki...

allegra'nde: yapma:( yorumundan etkilendim ve muhtemelen ben de lanetlendim, bak şimdi okuyamicam işte:D

larien, o zaman alıp 1-2 saatte bitirirsin sen kesin çok eminim:) açlık oyunları'nı alıp,2'sini de 2 güne bitirmene de hala şok içindeyim:D
sen umarım yaşamazsın çarpıntı falan, kahveden uzak kalmak zor çünkü baya:(

Allegra'nde dedi ki...

ben kurşun döktürürüm ikimize de merak etme :)

bi de alper canıgüz oku derim, okumadıysan şayet ;)

ceren dedi ki...

ahahah tamam süper olur:))

alper canıgüz'ün okuduğum tek yazısı dublörün dilemması kitabındaki arka kapak yazısı, ama kitaplarım bittikten sonra muhakkak alıcam bu tavsiyene uyup, pekbi teşekkürler:)

ayca dedi ki...

düblörün dilemması mükemmel olmakla birlikte korkma ben varım da daha uçları çıkmış yazar.
alğer canıgüz'Ün oğullar ve rencide ruhları da şiddetle tavsiye ederim..
güzel yazıların varmış tebrikler ceren:))

ceren dedi ki...

öhöm teşekkür ediyorum:) tavsiyene uyacağımdan emin olabilirsin ayça.

Sanat Notları dedi ki...

Murat Menteş'i listeye alıyorum tavsiyenden sonra, Brida'ya bugün baktım ama almadım, aşkı derinlemesine inceliyor galiba, yorumunu bekliyor olucam.

Buarada nestlenin tahıllı şeysini bende merak ettim reklamını görünce, boza gibimidir nedir:) gerçi bozayı çok severim tahıl deyince aklıma o geldi şimdi,

bir de ödülün var bende takdim edeyim dedim..