26 Eki 2012

bayram gezmesi

15 gün gece gündüz dur durak demeden çalışıp, delilik sınırıma biraz daha yaklaştıktan sonra kendimi en nihayet bugün doğaya adeta saldım! Bayramdan önce tek düşüncem 'çime yatayım akşama kadar yuvarlanayım' olsa da, neyse ki Barış' ın daha güzel planları vardı.. Sabahın köründe çantaya doldurduk tüm fotoğraf ekipmanlarını, koştuk ada vapuruna. Önceden sadece Büyükada' yı görmüştüm, bugün için de Heybeli ve Burgazada' ya gideriz demiştik, aa bi bakmışız Heybeliada' da takılıp kalmışız. Gayet güzel oldu, gayet hoş oldu daaa, her şey şahane gidemedi.. Tam konsantre, aman yarabbi aylardır adam gibi fotoğraf makinesini elime alamamışım falan, makineyi aldım gülüyorum neşem yerinde derkenn, bir baktım ki şahane unutkan kocim hafıza kartını almamış! Yıkılmak ne kelime, 1 saat kendime gelemedim.. Telefonla çekip çekiştirdik tabi her şeyi ama telefonla fotoğraf çekmek nedir ki, güzelim makinemin yanında? Neyse işte olan oldu.. Aşağıdaki fotoğraf ağlasam mı, unutsam mı diye düşünürken barış tarafından çekildi..


Kışa girmeden son güneşi çektik içimize, yürürken gelen müziğe karşı koyamayıp ayıla bayıla damla sakızlı türk kahvelerini içtiğimiz şirin cafeye oturduk, huzur yüklemesi yaptık bünyeye..


Önüme gelen ilk banka uzandım, İstanbul' a ve beton yığınına nanik yaptık bol bol, derin nefes hımmfss..


Ve bir ada klasiği olarak bisiklet turu.. Heybeliada bisiklete çok müsait gelmedi bana baya yokuşlu, Büyükada tam bisikletle gezmelik bir yer ama Heybeliada yürüyüş için daha müsait sanki..

Bu arada mutluluktan ölecekmişim gibi bir halim varmış bisiklet üstünde.

Yarın da iyice suyunu çıkartıp ormana koşturucam, piknik falan, ohh hayat şahaneymiş dışarda!

5 yorum:

Unknown dedi ki...

o senin bu ada benim gezmek lazım:)banktaki fotoya ve çoraplara bayıldım:)

... dedi ki...

ceren yaa telefon da olsa çok şahane görünüyo kii (gene tabi hafıza kartı unutma işini ben de arada yapıyorum, o hayal kırıklığını hissettim:D)

çoraplarına da botlarına da buradan sevgilerimi gönderiyorum^^

tatilde bir güzel kafa dinlemeniz, rahatlamanız dileğiyle efenim^^

Unknown dedi ki...

Oturduğunuz cafe mi şirin ismi mi şirin anlayamadım ama mutlaka bir daha ki gidişimde uğrayacağım :) iyi yorgunluk atmanız dileğimle.. saygılar

ceren dedi ki...

kelebek desenli, her adanın ayrı güzelliği var gezmek lazım kesinlikle:)

joy, çok tişkürler! acilen senden de foto bekliyorum bol bol. bayılarak izliyorum zira.

ozan oral, cafe şirin, adı değil:) ama yürürken mutlaka görürsünüz çok teşekkürler.

Dışavurum dedi ki...

Engin o kartı unutsaydı başına neler gelirdi senin hayal gücüne bırakıyorum :)