28 Eki 2012

bayram gezmesi 2. gün


Dün dediğim gibi kendimizi baya baya doğaya saldık! Bugün tatilimizin 2. ve son günü idi, aylardır gitmek isteyip Barış' ın başının etini yediğim yere Belgrad' a gittik, insan girdiği andan itibaren esnemeye başlıyor, fazla temiz havadan olsa gerek. Kahvaltı, bol fotoğraf, biraz kitap, sohbet derken, şehirden kaçış noktalarını bilmenin ne kadar önemli olduğunu anladım. İstanbul' un ortasında bir yerdesin ama bambaşka bir iklimde bambaşka hislerle..


2. günden sneak peek' ler bunlar, Belgrad' da yarattığımız o tuhaf havayı takip etmek isteyenler için, yarından itibaren her gün 1 foto burada..  (nası, çok merak ettirici oldu mu eheuh)

6 yorum:

Unknown dedi ki...

siz ne biçimde güzel insanlarsınız,
ne biçim de çok güzel fotoğraflar çekiyorsunuz.
çok seviyorum sizi.

ceren dedi ki...

oyy canımm, nasıl da mutlu ettin. biz de seni ve o müthiş yaratıcılığını çok seviyoruz, öpüyoruz:)

... dedi ki...

yaa buraya da topluca yüklesenee^^ tumblr'ı da takip ediyorum ama gözden kaçabiliyo, unutuyorum filan:D

çok şey mi istiyorum hı?? hııı??? :D

şu an sevgiliye "belgrad'a gitmeliyiiiiz" diye koştum bile.. :D

sevgilerimle,

fotoğraflarını merakla bekleyen joy^^

Unknown dedi ki...

huzur verici görünüyor:)

Unknown dedi ki...

bu kez fotoğraf makinesini unutmadınız sanırım :))

ceren dedi ki...

joy, buranın tasarımı sinir ediyo beni, sanki fotoğrafa elverişli değil gibi. ayrıca azıcık esrar perdesi havası yaratmak istedim, ahaha çok da bi tuhaflık olmadı yanii. neys.

kelebek desenli, hem de nasıl:)

ozan, çıkmadan önce 50 kere kontrol ettim desem:)