20 Eki 2010

Tüyap' ta Sahaflar

Zaman ne çabuk geçermiş.. Geçen sene o kadar yolu birkaç vasıta ve de bolca trafikte katettikten sonra eve döndüğümüzde "bir daha hayatta olmaz" gibi laflar etmiştik. Bu sene Barış, kitaplarını da alıp yaklaşık 10 gün kadar gidip gelecek "hayatta gitmem" dediği yere, Tüyap' a .)

Bu sene Sahaflar için 2 büyük festival oldu, ki bu çok sevindirici. İlki burdan ve bulabildiğim her mecradan adeta yırtınarak belirttiğim Sahaf Festivali idi. İkincisi de Tüyap' ta gerçekleşecek. Sahaflar Salon 4' te meraklılarını bekleyecekler..

Ben her gün gidemeyecek olsam da, bazı isimler var ki alınacak kitapları imzalatmadan dönmek olmaz. Yol ne kadar uzun olsa da, koca bir günü oraya ayırmadan dönmek de olmaz, zira listemi de hazırladım bekliyorum .)

Edit: Fuar, 30 Ekim' de başlıyor, 7 Kasım akşamı bitiyor. Şöyle de bir siteleri mevcut detaylar için.

4 yorum:

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

İyi oldu bu post, birilerinin bizi de dürtüklemesi lazım yoksa bana da hele İzmit'ten uzak geliyor, ama mutlaka gitmemiz lazım:)

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

ben avcılardayım ama haberım tuyap fuarından :)
kitap aşkına gitmelı ama ne zaman bu fuar ?

burcupc dedi ki...

Sahafları kaçırmıştım bu sene, çok iyi oldu bu bilgi. Teşekkürler :)
Selamlar

ceren dedi ki...

yazmayı unutmuşum 30 ekim-7 kasım arası .)