7 Eki 2010

Seda' nın Kitaplığı





Blogunu uzun zamandır takip ettiğim sıcak insan, sevgili Seda hem fotoğraf hem de şahane kütüphanesiyle ilgili notlar yolladı.
Bu arada İkea hakkında kesinlikle aynı şeyleri düşünüyoruz.Biz hem eve hem Barış'ın dükkanına kitaplık gerektiği zaman hemen oraya koşturuyoruz .)







'Hem uçan raflarım var kitaplık olarak kullandığım hem de çok sevdiğim cam kapaklı beyaz kitaplığım. (Hepsi İKEA, dizayn ve fiyat performansı olarak seviyorum kendisini)

En sevdiğim kitabım,Lise yıllarımda tanışıp, okumaktan hiç bıkmadığım Montaigne'in 'Denemeler'i. (Francis Bacon'ın da denemeleri var kitaplığımda ama bana Montaigne'in düşünceleri kadar zevk vermedi)

Evde daha çok kitap okuyan taraf benim, eşimle ortak yanımız ikimzin de IT'ci olması. Dolayısıyla yazılım kitaplarımız ortak. Onunla bir diğer ortak zevkimiz/ buluşma noktamız da Agatha Christie ve Tolkein.

Önümüzdeki günlerde bol bol Türk klasiklerini okumak istiyorum. İlk hedefim Ahmet Hamdi Tanpınar'ın eseri 'Saatleri Ayarlama Enstitüsü' nü okumak olacak. Ama ona gelmeden sırada 'Alaycı Kuş' (şu an heyecanla okuyorum) ve 'Sahilde Kafka' var.'





Pek pek teşekkür ediyorum sana da Sedacım..

2 yorum:

Nesobaby dedi ki...

Camlı dolabın camlarında da Sedoşu görebiliyoruz :))
Kitap okumadan önce Seda'ya sormak lazım. Kendisi 1 kitabı en fazla 1 haftada bitirdiği için :) ve de güzel yorumladığı , yorumlarına güvendiğim için fikrini almakta fayda var diye düşünürüm hep :)

Dışavurum dedi ki...

Neso'm, estafurullah. Evet bir de, camda yansımamı farkettim :)
Ceren teşekkür ederim, pek hoşuma gitti böyle fotoğraflar falan çıkınca :) Aklına sağlık.