2 Eki 2009

The Hangover



İşte çok ama çok eğlenerek izlediğim filmlerden bir tanesi. 3. sınıf amerikan komedi filmlerini çok sıkıcı bulurum, asla da izlemem, alırken acaba mı dedim, ama izlerken yanıldığımı farkettim.

Özet: Filmimiz arkadaşlarının düğününden 1 gün önce bekarlığa veda partisi için 4 arkadaşın Las Vegas'a gitmesiyle başlıyor. Akşam otele yerleşiyorlar, birer kadeh içiyorlar, sonra gümm!! ertesi sabah oluyor. Uyandıklarında birinin dişi yok, banyoda kaplan var, ertesi gün evlenecek olansa kayıp ve bunun gibi daha çok komik detaylar var. Hiç biri de gece neler olduğunu hatırlamıyor. Kaybolan arkadaşlarının izini sürmeye, düğünden önce onu bulmaya ve gece başlarına neler geldiğini hatırlamaya çalışıyorlar. Film hem komik hemde hafiften geriyo insanı. Valla süper. Ben ki melankolik, ağır filmler izlemeye kendini adamış bir kimse olarak uzun zamandır ilk kez komedi izledim ve cidden değdi hatta üst üste 2 kere izledim..

Eleştiri: Alan biraz uçuk, yani ne bileyim belki bence biraz abartılı. Ya da en başlarda öyle, sonra genel havaya o da uyuyor.

Not: Türkçe'ye "Felekten Bir Gece" olarak çevirilmiş.
Not 2: Filmde bir bebek var ki akıllara zarar, böyle bir şirinlik görmedim!!

0 yorum: