19 Eki 2009

Son Yılların Gözde Sporu: Pilates


Son yıllarda almış başını gidiyor, pilateste pilates. Neymiş bu pilates diye açıkçası çok merak etmedim önceleri, ne de olsa çalışıyordum vaktim yoktu vesaire.. Çalışma hayatına ara verince ve evde yapacak yemek çeşidi bitince bende bir merak uyandırdı, hem zaten alınan kilolar vardı ve acilen verilmesi gerekiyordu. Ne yapabilirim diye düşünürken tv de haldır huldur pilates yapan Ebru Şallı' yı gördüm , hadi bi deneyelim bakalım dedim ve 2-3 hafta kadar yaptım, nasıl bir pozitivizm anlatamam.. Onu 45 dk yaptıktan sonra nasıl bir rahatlama, nasıl bir gülümseme, bir adamsendecilik, bir agucuk bugucuk..
Zor ya da pahallı, sosteye sporu gibi anılsa da aslında alakası yok, ben tabiki de ebru şallı ile sınırlı kalmadım, dvd aldım, araştırdım, şu ara evde kendi kendime yapmaktan gayet memnunum. Yapmayan ya da denemek isteyipte cesaret edemeyen, üşengeçler varsa muhakkak denenmeli, ilaçsız iyileşme. hem ruhen hem bedenen.

0 yorum: