18 Ağu 2009

The Last Shadow Puppets


Şimdi bu adamlar müzik yapıyorsa, diğerleri ne yapıyor diyesi geliyor insanın. Aslında adamlar dediğime de bakmayın, ikisi de henüz 23 yaşındalar. Ben albümlerini geçtiğimiz kış keşfettim ve tüm kışı kendileriyle geçirdim diyebilirim. Hem süper müzik yapıyorlar hem de baya bi eğleniyorlar.
Miles Kane ve Alex Turner kendileri. Memnun olduk. Madem geldik buralara kadar, bahsedelim kendilerinden birazcık. Alex (kendilerine adlarıyla hitab etmem konusunda ısrarcılar), Arctic Monkeys grubundan, Miles ise The Rascals'tan efendim. 2007 de bir telefon görüşmesiyle kuruluyor bu nadide grup. Şarkıları 60 lar havasında, ve çok çok hoş. 2 haftada kaydetmişler bu şarkıları, 22 kişilik bir orkestra eşliğinde. Büyük bir güvenle söylüyorlar, küçük dağları biz yarattık havasına da asla girmeden. Pek bi şirinler ayrıca. İlk albümleri Nisan 2008 de çıkıyor ismi "The Age Of The Understatement" . Ve Türkiye'ye albüm ancak 8 ay sonra gelebilmiş, ilginç tabi. Bir diğer ilginç mevzuda elemanların biribirne çok benzemesi, hatta tek yumurta ikizi yakıştırmaları yapılmakta. Yeni albüm çalışmaları bu sene başladı diye duymuştuk umarım bir an önce bitirirler, bu kışı geçireceğim güzel bir albüme ihtiyacım var kendi adıma.
Bu grup uzun zamandır ihtiyacımız olan müziği yapıyor, umuyorum ki böyle gruplar sık sık çıksın, biz de kulaklarımızın pasını bir güzel silelim kendileriyle.

0 yorum: