4 Haz 2011

sanat anlayışımız şahane

Tek eksiğimizin bal ve kaşar heykeli olduğu şu günlerde herkese "akıl sağlığınızı koruyun" mesajı vererek yazıya başlıyorum.
Fazla yazacak bir şey yok gerçi, gülmemi tutamıyorum, ağzı dolusu gülüyorum bu ara sağlıksız bir şekilde.
Bir de dinliyorum bol bol, mesela bunu , müzik olmasa diye düşünüyorum -ki düşünemiyorum aslında-, kaldı ki o da yasaklanabilir, filmler diziler mizah dergileri internet vs. yasaklandı da, neden müzik yasaklanmasın?
bon jovi konseri yaklaşıyor mesela, adamı çevirirler mi son anda 'giremezsin, ülkede müzik yasaklandı'. hımm.

Neyse, hala tatil hayali kurmadım deli gibi çalışıyor olmama rağmen, sadece 1 güncük sessizlik ihtiyacım karşılanabilir diye düşünüyorum zira tatil olduğum tek günün sabahına yatak odasının dibindeki inşaat sesiyle uyanmak apayrı bir güzellik.
Tatil istemiyorum ama Jamiroquai abimin şu klibini izleyince koca bir of çekiyorum. Olacak o kadar.

0 yorum: