22 Oca 2011

olmayanlar

* Şunu iyice anladım ki, piyasada olmayan, kalkmaya yüz tutmuş ya da henüz gelmemiş, alıcısı bulunmayan her şey bana baya baya hitap ediyor. Mesela 3 gündür Kadıköy ve Moda'da Eti Cin kek arıyoruz, yok! Ama insanın canı istemeye görsün, serde de inatçılık olunca illa bulunacak o. Sadece kek de değil, bir de Nescafe'nin yeni çıkan ama niyeyse hiçbir yerde bulunmayan Probiyotik kahvesi. Dün bizzat Kadıköy'e gidip araştırdım, birkaç marketle "bunlar satmıyor diye getirmiyoruz" muhabbeti yaptıktan, birkaç kişiden de "hö?" tepkisi aldıktan sonra nihayet Migros'tan bulabildik ve raftaki tüm Eti Cin kekleri ve probiyotik Nescafeleri alıp çıktık, artık onlar da bir daha getirir mi getirmez mi bilemem. Peki ben bu konuyu nasıl bu kadar dertlendim, üşenmeden buralara yazı döşedim onu da anlamış değilim.

* Şu an anladım! Çünkü olay sadece kek ya da kahve meselesi değildi. Almak istediğim albümler vardı, misal 123-arve, elif çağlar-music. YOK! evet, onlar da yoktu. Sırayla Mephisto, Seyhan ve Alkım'ı taradık ama onları da bulamadık. Ne komik değil mi. Muhtemelen Taksim civarında takılıyorlardır ama hadi oturduğum bölgeyi geçtim, (kitabı cd'yi geç, gazete bile bulmak zor burda) ama koca Kadıköy diyosun ya hani o yüzden.

* Bir dönem de Nestle Keyf-i Tahıl aradım sağda solda baya baya. Her çıkan kahve çeşidini denemeliyim sanki, noluyosa bu ne saplantı! Neyse işte, hiç olmadık bi bakkaldan çıkmıştı da delirmiştim sevinçten. Sonra beğenmedim zaten içemedim.

* Biscolata denen bir bisküvi varmış. Şimdilerde reklamı ile baya popüler hani. Yeni eğlencem de ondan bulabilmek. Bakalım o nerden çıkacak.

11 yorum:

YILDIZ dedi ki...

Ben de merak ettim probiyotik kahveyi hemen edinilmeli;)

banyosuyu dedi ki...

probiyotik kahve nasıl bişi ya.
anlam veremedim.
yoğurt gibi sindirime mi iyi geliyor ? :P
özlendiniz bir de efenim.

ceren dedi ki...

aynen canım sindirimsel durumlar için, tadı da fena değil, bir de insanda suçluluk hissettirmiyor light falan:) amma reklam oldu.
bende özledim cidden, havalar insani boyuta gelince ciddi bi çekime çıkalım derim, 50 tane makinayla:)

banyosuyu dedi ki...

evet evet kesinlikle ciddi bir organizasyonla ciddi bir çekime çıkmalıyız.

ilnevyA dedi ki...

Hala "Pamko" var mı acaba bi yerlerde? Arasak bulabilir miyiz?

ceren dedi ki...

ya ben pamko yedim mi hiç bilmiyorum, ekşiden baktım hatta ne olduğuna. ama tesco kipa'da görülmüş en son haberin olsun:)

kurtlu kitap dedi ki...

bu biscolata 1. önceki reklamdaki dövünen amazonları yüzünden
2.yeni reklamdaki gayleri yüzünden ağzıma almayacağım tek ürün sanırım. dalga geçiyolar tüketiciyle galiba.

hadi yiyecek içecek neyse, insan bi şekilde nefsini köreltiyo da kitap-cd bulamamak çok büyük sıkıntı. vaktiyle nick cave'in ve eşek meleği gördüsü'nü uzun süre arayıp nihayet mutlu sona erebilmiştim. şimdi petros markaris'in gece bülteni ve che intihar etti'si konusunda aynı durumdayım.

ceren dedi ki...

o amazon reklamı bence de aşırı iticiydi, reklamın iyisi kötüsü olmaz derken bunu mu kastediyorlardı acaba, ama son reklam baya baya coşturdu herkesi benim anladığım.

kitap cd hele hele gazete bulamamak rezalet bir durum, abidik gubidik cd'ler raflarda dururken adam gibi eğitimli, sanatla içiçe insanların ürünlerinin satılmaması zaten bi azapken, bulunmaması ayrı bir saçmalık cidden.

yasmin dedi ki...

Probiyotik kahveyi merak ettim, nerelerde bulunur acep?

tage dedi ki...

Probiyotik kahve ve tahıl kahveyi denedim. Coffe-mate tadı ağır bastığı için beğenmedim. Hiç kahve tadı gelmiyor.

ceren dedi ki...

yasmin, biz migros'tan bulabildik en sonunda.

tage, tahıl kahveyi bende içemedim, ama prebiyotik alışınca fena gelmiyor, asla güzel bir kahve tadı vermiyor tabi.