21 Haz 2010

Korhan Futacı & Kara Orkestra


Tamamen tesadüf eseri dinleyip hayran olduğumuz bir kişidir Korhan Futacı. Genelde Peyote'de çıkarlar. Ben İlk olarak "Dandadadan" olarak, sonra "Korhan Futacı ve Kara Orkestra" olarak dinledim kendisini canlı canlı ve soluksuz. Dandadadan'ın albümünü kaç kere dinledim bilmiyorum, çok kere. Şimdi yeni çıkardıkları, Kara Orkestra'sıyla yaptığı albümü dinliyorum, yine şahane.

Ticari kaygıdan fersah fersah uzakta, şahane bir müzik icra ediyorlar. Eğer iyi bir dinleyici olduğunuzu düşünüyorsanız özellikle canlı performansını kaçırmamanızı tavsiye ederim.

Albümün ilk klibi "Geleneksel Mahşer Günü" ne çekildi. Myspace'den izlenip, dinlenebilir.

Korhan Futacı : Vocals, tenor & baritone saxophone
Özün Usta : Percussion, vibraphone
Ediz Hafızoğlu : Drums
Gökhan Şahinkaya : Bass
Selim Saraçoğlu : Electric guitar, back vocals
Görkem Karabudak : Keyboards, vibraphone
Harun iyicil : Keyboards
Barlas Tan Özemek : Electric Guitar

Albümün içinde şarkı sözlerinin yazıldığı ayrı ayrı kartonetler var, illüstrasyonlar da tanıdık bir isim olan Yasemin Mori'ye ait..

0 yorum: