13 Eyl 2012

Beyoğlu 6. Sahaf Festivali


Yine 1 seneyi devirmişiz, her sene iple çektiğimiz festival yine yaklaşmış zaman akıp giderken. Bu sene yine geçen sene olduğu yerde festival, Tepebaşı' nda. 25 Eylül' de başlıyor, yine alabildiğine kitap, plak, efemera, eski fotoğraflar, afişler.. Ben yine her sene yaptığım gibi geleneğimi bozmayıp bir Ferhan Şensoy kitabı alarak başlayacağım toparlamaya, sonrası malum "aaa bu kitabı arıyordum!" , "aman kaçırmayayım şu plakı da alayım" gibi nidalarla devam edecek benim için, özellikle bu sene plakları dört gözle beklediğimi söylememe gerek yok sanırım. Hem bir okur olarak, hem de bir sahaf eşi olarak her türlü desteğimi vereceğim elbette, belki karşılaşırız tezgahın birinde birbirimizin aldıklarına çaktırmadan bakarken, görüşmek üzere:)

4 yorum:

Dışavurum dedi ki...

Çok güzel olacak, heyecanla bekliyorum. Seni de görürüm umarım orada.

Aslısın dedi ki...

takvimime kaydettim, hevesle bekliyoruum

Unknown dedi ki...

ay cereenn hangi gün orda olursun? ben ancak bir kez gelebilirim. gelmişken seni de göreyim.

ceren dedi ki...

bilmiyorum ki hiç nes, o hafta hangi gün tatil olursam ya perşembe ya cuma diye tahmin ediyorum, ama gitmeden bi yazışalım, nesterensiz bir kitap fuarı olmazz:)