7 Şub 2012

Özledim-Sıkıldım

Yemek yapmayı, kurabiye kokusunu, kışın Auster okumayı, evde Barış'ı beklemeyi, pazara gitmeyi, balkabağı çorbasını, Uykusuz okumayı, stressiz uyanmayı, yazmayı, fotoğraf makinelerimi, blogumu, uzun muhabbetleri, konserleri, tiyatroyu, akşam yemeklerini, haşlanmış mısırı, temiz havayı, Ankara' yı, babaannemi, annemle yüzmeyi, tavla oynamayı, babamın yemeklerini, örgü örmeyi, bir kaç arkadaşımı, kardeşimi, Alf' i, Ara Cafe'yi, ılık havayı çoook özledim!!


Facebook 'tan, gazetelerden, televizyondan, akbilden, kalabalıktan, kaostan, pis havadan, huzursuz insanlardan, kalp çarpıntılarımdan, yeni filizlenen klostrofobimden, enerjisizlikten, 1 gün hafta tatilinde ne yapacağını bilememezlikten, sahtekarlardan, samimiyetsizlerden, makyaj temizlemekten, hep aynı şeyleri çalan radyolardan, temiz yıkamayı unutan bulaşık makinemden çoook sıkıldım!!

6 yorum:

yaprak dedi ki...

Ben de blogunu dolduran eleştiri yazılarını çok özledim.

Günün Notları dedi ki...

Ben de sık sık yazmanı özledim... :)

ceren dedi ki...

ben de yazacak bir şeylerim olmasını özledim diyeyim anlayın siz:)

Adsız dedi ki...

Alf'i demek :)

Unknown dedi ki...

senin fotoğraflarını görünce bende de bir özlem hasıl oluyor ama neye karşı bilemiyorum.
başlıcam işinden gücünden yaa yeter bırak artık :p

ceren dedi ki...

syrakusa, alf benim canımdır canım:)

nes, noldu fotolar alis'in senin falan? foto blog istiyorum! bende çok özledim ayrıca:(