5 Eki 2011

candan erçetin ve birkaç bıdı bıdı


* Günün ilk kahvesi eşliğinde Candan Erçetin dinliyorum, liseden beri ara ara dinlerim hep aynı şarkılarını. Mesela şu an bu şarkısını. Sonrada bu şarkısını. Ama en çok bunu. Yanlış bilmiyorsam bu şarkıyı sevgilisi Candan Erçetin' e yazmış zamanında, bu şarkı bir kadına yazılan en güzel şarkılardan, daha güzel tarif yapılabilir mi binlerce cümle kursan bu kadar? yok, sanmam.

* Candan Erçetin hareketli şarkı söylememeli bence, böyle şarkılar daha çok yakışıyor, diğer şarkılarında koşa koşa uzaklaşıyorum kendisinden (bknz melek, kedi, vs)

* Bir önceki depresif yazının aksine gayet keyifliyim artık, her şey yoluna girdi nihayet belirsizlikler bitti, günün 5 saatini yolda geçirerek yenilenmiş işime gidip geliyorum şaşkınlıkla. Ne oluyorsa hep en iyisi oluyor hayatımda, her şeyde bir hayır var lafı inanıyorum ki yalan değil. Yakında yazmayı özlediğim tespit yazılarıma metrobüslerle devam edeceğim duyurayım şimdiden, zira saatlerce poposunun derdine düşmüş yurdum insanlarını itişip kakışırken izliyorum baya neşeli geçiyor yollar.

* Alis gelecek zaten daha, ismini duyduğumdan beri hastasıyım zaten kendisinin. Uzaklara gitmediğim için daha da mutluyum, bol fotoğrafını çekicez kendisinin pek sevdiğim annesiyle beraber, hele bi gelsin.

SOSYAL MESAJ: Topuklu ayakkabı giyip sanki babet giymişçesine rahat yürüyen, tüm gün üzerinde durup etrafa neşe saçabilen kız sana sesleniyorum, dünyanın en kıskanılası insanısın, müthişsin, özgüveninin hastasıyım.

6 yorum:

banyosuyu dedi ki...

Valla uzaklara gitmediğin için ben de çook mutluyum en az Barış kadar :)
Ben, biz Alis'i 4 göz bekliyoruz. Eminim doğunca O da ne şahane insanların arasına düştüğünü anlayıp mutlu bir bebeklik geçirecek :)
Kameraların karşısında büyüyecek selebriti bebeleri gibi.

Sen 5 saat yol gittiğine göre yeni işin Beylikdüzü'nde filan herhal?

ceren dedi ki...

güneşli'de:( ve taşınıyoruz 1-2 haftaya kadar, ev bulabilirsek tabi, sizde gelsenizee ehehe

banyosuyu dedi ki...

ahaha iyi ki uzaklara gitmiyorsunuz Ceren.
Ha Ankara, İzmir, Van
Ha Güneşli, Halkalı, Yenibosna!!
Bulamadın böyle bize yakın bir iş Tuzla, Gebze filan :/
Neyse yapacak bişi yok bebeyi sırtlanıp uzun yol diye size geleceğiz artık :)

ceren dedi ki...

ahaha haklısın valla:) metrobüs denen bişiler var, elbet bir hal çare bulacağız.

ayşa dedi ki...

bende arada candan erçetinin eski parçalarını açıp dinliyorum bir de sertap erener'in şarkılarını çünkü hiç eskimiyorlar. :)

ceren dedi ki...

kesinlikle aynı fikirdeyim, bir de sezen ve ajda var tabi:)