4 May 2011

geçen günler



- Bayadır bir şey yazmayışım vakit darlığından değil gerçekten de pek bir şey olmadığından.

- Evet, ilk başta söylediğim noktaya 1 ayda geldim, ne kitap ne fotoğraf ne film ne dizi (behzat ç hariç öhöm)

- Şu 1 ayda, 4 senede hiç gitmediğim yerlere giderek İstanbul' u nihayet tanımaya başladım. Hele o sabah yaptığım tren yolculukları.. Yağmurlu bir gününüz varsa sabah saatlerinde yolunuz eskaza da olsa Haydarpaşa' ya düşerse, şöyle bir durmanızı tavsiye ederim. sadece durun, zira etrafınızda pek çok şey yaşanacak.

- Zenit' imde boş makara bekliyor ve bu normal şartlar altında olabilecek bir durum değil, durum vahim yani ehe.
- Tüm bunların haricinde çalışmak güzel gerçekten, yorgunluktan bazen ölsem de evde geçirdiğim günleri özlemiyorum, en güzel kısmı da bu olsa gerek.

10 yorum:

... dedi ki...

Geçen gün blogunu düşündüm, bayadır yazmıyosun diyee. sevindim tekrar yazma fırsatı bulmana:)
1 ayda tam çalışan olmuşun sende yaa bunalmazsın inşallah=)

Dışavurum dedi ki...

Cerenciğim ben üniversiteyi bitirdim ve o andan beri :) yıllardır hiç çalışmadığım günüm olmadı. Ben de evde oturanlara, boş zamanı olanlara özenirim hep, bakalım o gün gelince 'ah çalımak ah' diye hayıflanacak mıyım ben de? Halinden memnun ve mutluysan ne güzel sonuçtaç

fotoğraflarını da takip ediyorum, çok güzel oluyor bence, özellikle renkler.
Devamı gelir umarım blogda da, sevgiler.

firûze dedi ki...

ne kadar yorulsanda çalışmanın güzel gelmesi çok güzel :) umarım bu yaz üniversite bitip çalışmaya başladığımda bende senin gibi düşünürüm :)

ceren dedi ki...

particle: birilerinin aklına gelmek ne hoş yahu, çok teşekkürler:) bunaldıkça yazarım artık:)

seda: bence insan çalışmaya alıştıkça bırakmak zor gelir, gerçi senin artık evde kalmayı istemek için daha güzel bir sebebin olacak:) çok teşekkürler:)

sinuhe: umarım her şey istediğin gibi olur, sevdiğin işi yapmak çok önemli, çok teşekkür ederim:)

Unknown dedi ki...

Seda'da benden galiba.
yıllardır tatil yapamıyorum. ama az kaldı. hayatımın tatilini yapıcam umarım. sanırım.
ceren bence sen bu şevkle bir 5 yıl mutlu mesut çalışırsın :)
bir de trenle ne alakan var yahu senin?

ceren dedi ki...

ivit, sedoş'ta senden:)
inşalla canımcım o şevk lazım bana:) ara sıra eğitim koçumun yanına pendik'e gidiyorum da eheh:)

sophie'nin dünyası dedi ki...

bu ara herkes az yazıyor, herkeste garip bir ruh hali. bahar gelmeden bahar yorgunluğu mu sardı ne.
bu arada ceren'ciğim çalışmaya başlamışsın, ben kaçırmışım onu, yeni okuyorum. hayırlı olsun, ne güzelll....

Ceren Konca dedi ki...

çok saol sophie'cim:) kış bi türlü bitmedi bahar bi türlü gelemedi falan o da bünyeyi sarsıyor olabilir:)

l b dedi ki...

o zenitle bissürü fotoğraf çek ve koy ki gözümüz şenlensin ceren. buna ihtiyaç var.

ceren dedi ki...

sende daha çok yaz larien, buna da çok ihtiyaç var. ciddiyim.