31 Oca 2010

Kısa Kısa ..


** Hasta olmak ya da olmamak.. İşte şu soğuk kış günlerinin benim için tek önemli cümlesi.. Ve evet hastayım..

** Yazı yazmak şöyle dursun, bilgisayarın kapağını bile zor açtığım için tüm haftasonu Mtv haftasonu Justin Timberlake izlemek durumunda kaldım.

** Show Tv hala yıllar önce yayınlanmış "Yarım Elma" dizisini nedenini anlayamadığım bir kazkafalılıkla göstermeye devam ediyor, Show'un uzayın derinliklerine gönderilmesini istiyorum!

** Barış' a sabah Jay-Z ile Timbaland arasındaki farklardan ve benzerliklerden bahsedip adeta ders verdim, şoke oldu sen bunları nerden biliyosun diye, aslında bende şaşırdım bunları nerden biliyorum diye..

** Hapşuracak gibi olup hapşuramamak ve o an gözlerin dolma anı var yaa, off o andan tiksiniyorum! Hele o burundan sıcak hava çıkışları yok muuu offf..

** Büyük bir telaşla aldığımız 2 tiyatro oyunu güme gitti..

** Çabuk karar verip, verdiği karardan dönmeyen insanları seviyorum.

** "Sana kahveye geliyorum" diyebileceğim arkadaşlarım olsun istiyorum.

** Flashmob olayını seviyorum, bi ara burda da denediler, "Beat It" şarkısıyla, çok başarılı olmadı ama bence Taksim'de yapılan ilk gösteri izlenmeye değerdi, yurtdışındakiler mükemmel. Flashmob nedir diyenler şurdan öğrenebilir, zira açıklamaya üşendim hem hastayım.

** Atv'yi göstermemekte direnen Türksat'tan ve kotayı son hız dolduran "TTnet" ten tiksiniyorum. Birkaç güne "Lost" başlıyo ve kota muhtemelen yine ilk günlerden dolacak.

** Bu Pazar sevgili kocacıcım yine müzayedeye katılmaya gitti, herhangi bir seçeneğim yok Mtv izlemekten başka. Sevgiler sevgili blogger.

0 yorum: